Co to za roślinka?

1. Data: 2004-08-06 09:47:45

Temat: Co to za roślinka?
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od roku mam dziwną roślinkę. Rośnie bardzo ładnie i szybko ale chciałbym
wiedzieć co ja właściwie hoduję :)
Liście są bardzo mięsiste i grube kształtem bardzo przypominające
popularnego grubosza - jednak są bardziej podłużne, pokryte delikatnym
jasnym meszkiem (który bardzo łatwo się sciera). Liście są bardzo jasne,
mięsiste. Łodyga podobna jak u grubosza jednak nie drewnieje a pokryta
jest lepką wydzieliną na całej długości.
Roślinka jest w stanie pochłonąć każdą ilosć wody - nieraz jak trochę za
dużo podleję to aż liście pękają!
Roślinka stała w bardzo nasłonecznionym miejscu, w ziemi uniwersalnej,
podlewam ją kranówką z biohumusem i w ciagu 3 miesięcy powiększyła się
3-krotnie i wypuściła z 5 odrostów :)
Rozmnażanie podobne jak u grubosza - wsadzam lisc w ziemię i za 2
tygodnie mam ukorzenioną sadzonkę.

Co to jest?

Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2004-08-06 11:27:50

Temat: Re: Co to za roślinka?
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś dziwnego nastąpiło Pt, 06 sie 2004 o 11:47 GMT
skoro Jo Joro napisal(a):
> Rozmnażanie podobne jak u grubosza - wsadzam lisc w ziemię i za 2
> tygodnie mam ukorzenioną sadzonkę.

> Co to jest?

Już znalazłem :) Jest to jakaś odmiana "Pachyphytum". Nie wiem tylko czy
ma to jakąs polską nazwę.

Pozdrawiam
Arek

Żywopłot