Winorośl albo nie...

następny post »
Data: 2010-05-15 19:15:33
Temat: Winorośl albo nie...
Od: "Ponury" <k...@w...pl>

Witam!

Poproszę o pomoc.
Szukam nazwy aby móc zakupić winorośl, która przetrwa polskie zimy.
Posadziłem już dwukrotnie kilka odmian, które teoretycznie powinny wytrzymać
i nic! Klops! Kompletny kotlet!
Mieszkam w centrum Polski, działka ciągle słabo osłonięta: byłe pole.
Wiem, widziałem i jadłem winorośl o małych fioletowych kulkach i dużych
pestkach, taką co to rosła na ścianie,płocie w ogrodzie babcinym i była
jadalna ;-)
Jak dłużej poleżała to pachniała winem ;-)))
Za diabła nie wiem jak ona się nazywa.
A wiem,że była odporna na mrozy czyli na nasz klimat.
Poradzicie coś?

Jacek, fan dżdżownic ;-)