Wiosenna metamorfoza!

1. Data: 2005-03-30 13:00:39

Temat: Re: Wiosenna metamorfoza!
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Mar 2005 14:51:56 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<4...@n...home.net.pl>:

>a te gore masz w postaci refleksow, pasemek, grubszych pasm?

refleksów. o ile to są ultracienkie pasemka.

>mialam kiedys swietne refleksy, ktore polegaly wlasnie na zdekoloryzowanych
>pasemkach gdzie-niegdzie. wyszla z tego miedz na ciemnym brazie i
>bardzo ladny byl efekt. potem domagalam sie silniejszej dekoloryzcacji,
>tak ze pasemka zrobily sie prawie biale, i tez bylo ok. to w czasach,
>gdy mialam wlosy dluzsze nieco (teraz nastroszona jestem).

no właśnie, to jest dobry patent na kolor, wydaje mi się. moja
fryzjerka mi to wymyśliła jako opcję ugrzecznioną - wersja
zaproponowana jako pierwsza miała się składać z ciemnych włosów i
marchewkowych pasemek grubszych, ale odrzuciłam tę opcję:>

amg

1. Data: 2005-03-30 13:24:35

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Co do kolorów "trendy", to króluje rudy. Jeśli chcesz być "trendy", zrób
> się na rudo. Tylko czy warto? Zastanów się, bo może i bedziesz modna,
> ale dzieci będą płakały na Twój widok :) Nie dla każdego rudości.

Tfu, wypluj :(( Ja od prawie czterech lat jestem ruda, a teraz chyba
przefarbowac sie przyjdzie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-30 13:49:23

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Oczy mam coraz większe :)) No, a jak to wygląda przy czarnych brwiach i
> ciemnej oprawie oczu? Brwi też rozjaśniasz?

nie, brwi mam jak moje naturalne wlosy - ciemnobrazowe (nie czarne). czarne
to mam rzesy, bo wytuszowane :)
wyglada ok, oczywiscie widac, ze to sztuczne, ale mi to nie przeszkadza.
blond mnie odmladza i wyoptymistycznia :) i lepiej IMHO pasuje do wielu
kolorow ubran, ktore lubie, zwlaszcza tych co jaskrawszych.

> To dopiero rewolucja. Zadzwoniłabym do domu i powiedziała: "Skarbie,
> byłam u fryzjera, zaraz wejdę do domu, a ty tymczasem sobie wygodnie
> usiądź". Zemdlałby mi chłop jak nic :)

moje otoczenie nic nie wiedzialo o planowanej metamorfozie. sama
bylam w szoku, jak zerknelam przypadkiem w jakies lustro, to az
podskakiwalam na widok obcej baby :)

> czerwonym-czerwonym. Czerwono-brązowy, a nawet czerwono-czarny wyglądają

> na mnie bardzo fajnie, tylko strasznie szybko schodzą i przy moim
> codziennym myciu włosów po tygodniu mam efekt typu sprane buraczki :)

czerwony-czerwony, obawiam sie, bedzie schodzil rownie szybko.
moze kompromisowo zrob jakies czerwonawe pasemka? schodzenie nie wyglada
wtedy drastycznie.

> O to, to. Dlatego właśnie nie zdecydowałam się na ten krok. Cera musi
> być idealna, a moja bynajmniej ideału nie przypomina.

z drugiej strony, czerwony bardzo ladnie podkresla oczy (zwlaszcza, jak sie
ma
niebieskawe).

> Też jestem ciekawa. Cholewcia, wstąpię do sklepu z perukami i przymierzę
> :)

w GM za przymierzenie peruki sie placi chyba 3 PLN :) bo pewnie wszyscy
mierzyli.

-- kasica, co nie przymierza, tylko ryzykuje :)

1. Data: 2005-03-30 13:52:30

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):
> On Wed, 30 Mar 2005 14:51:56 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
> <k...@h...pl> wrote in

> refleksów. o ile to są ultracienkie pasemka.

moje byly cienkie i rzadko rozmieszczone (duzo rzadziej, niz klasyczne
pasemka). a, przypomnialam sobie, ze one nie byly na ciemnym
brazie, tylko na czarnej czerni.

oo, calkiem mi sie podoba taka opcja :)

-- kasica poszukujaca

1. Data: 2005-03-30 14:04:10

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message
> Co do kolorów "trendy", to króluje rudy. Jeśli chcesz być "trendy", zrób
> się na rudo.

Rudosci, czerwienie, mniam, sama jestem redhead :)
Jesli ktoras bedzie sie przymierzala do jakichs ladnych odcieni czerwieni,
to polecam wybrac sie do fryzjera uzywajacego farb L'oreal Professionnel z
serii Majirouge. Sa bardzo delikatne, ladnie pachna (!) jak na farbe i
przede wszystkim daja przepiekny, intensywny kolor, no i ten POLYSK!!!
Zawsze wychodze od fryzjerki rozanielona doszczetnie :-)
A farby Welli czy Kadusa moga sie pod tym wzgledem schowac... :-)

s_s

1. Data: 2005-03-30 14:19:10

Od: "Agnieszka Chmielewska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może pokombinuj ze swoim zdjeciem na http://www.makeoversolutions.com
można tam sobie wszystko wyprubować.Polecam
Aga

1. Data: 2005-03-30 14:25:35

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Mar 2005 15:52:30 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<2...@n...home.net.pl>:

>moje byly cienkie i rzadko rozmieszczone (duzo rzadziej, niz klasyczne
>pasemka). a, przypomnialam sobie, ze one nie byly na ciemnym
>brazie, tylko na czarnej czerni.

moje są tylko brane z tzw. góry łba, po parę włosów.

>oo, calkiem mi sie podoba taka opcja :)

to polecam, bo w ogóle jest to fajna rzecz. marchew robi się Magmą
Welli - na ciemnych włosach bez dekoloryzacji, trzyma się dłużej niż
gdybym sobie je sprowadzała najpierw do bardzo jasnego. i fajniej
wygląda, jak już jest w trakcie spierania.

amg

1. Data: 2005-03-30 14:51:55

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> moje są tylko brane z tzw. góry łba, po parę włosów.

a gora kadluba byla w ciemno (NMSP :))

> [...]
> gdybym sobie je sprowadzała najpierw do bardzo jasnego. i fajniej
> wygląda, jak już jest w trakcie spierania.

a to wielkie dzieki za rekomendacje. cos, co wychodzi na ciemnych
wlosach i niezle sie trzyma, to prawdziwy skarb... ooo, otwarlam
sobie strone welli i wyglada to jak cos, co tygrysy najbardziej :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-30 15:05:39

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Mar 2005 16:51:55 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<7...@n...home.net.pl>:

>a gora kadluba byla w ciemno (NMSP :))

słusznie, składnia i w ogóle umiejętność formułowania zdań mi siadły,
bo wróciłam z ogródka i zmęczenie fizyczne wzięło górę nad całą
resztą. ale też, jaka to przyjemność, jak ktoś uzna to za nawiązanie
do Chmielewskiej;)

>a to wielkie dzieki za rekomendacje. cos, co wychodzi na ciemnych
>wlosach i niezle sie trzyma, to prawdziwy skarb... ooo, otwarlam
>sobie strone welli i wyglada to jak cos, co tygrysy najbardziej :)

tak tak, polecam. miałam tym robione kiedyś włosy, zaraz po tym, jak
weszło. idealne rozwiązanie.

amg

1. Data: 2005-03-30 15:39:51

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo wróciłam z ogródka i zmęczenie fizyczne wzięło górę nad całą
> resztą. ale też, jaka to przyjemność, jak ktoś uzna to za nawiązanie

nawiazanie wygladalo na swiadome, zreszta nawiazanie czy nie,
ja tam w gorze lba nie widze zadnych oznak siadniecia umiejetnosci
jakichkolwiek :)

> tak tak, polecam. miałam tym robione kiedyś włosy, zaraz po tym, jak
> weszło. idealne rozwiązanie.

w tym celu musialabym chyba sie przejsc do jakiegos welli salonu,
bo w "moim" robia chyba tylko na l'orealu.

-- kasica

Zachcialo mi się depilacji woskiem....
blend-a-med whitestrips czy night effects?
Calkiem OT -bycie mankutem
Avocado - czy ktoś ma nr telefonu? Aaaaa ;)
kwasy