Wioskowe radości i problemy, było: pytanie?

From: Ewa Zimkowska <E...@t...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Wioskowe radości i problemy, było: pytanie?
Date: Wed, 21 Jun 2000 15:20:16 +0200

> Jest tyle pieknych drzew ozdobnych a ty chcesz aby wygladalo u ciebie
> jak na wiosce zabitej dechami za bugiem ;-)

Przyłączam się do Klubu Entuzjastów Wioski Zabitej Dechami Za Bugiem.
Marzę o właśnie takim zestawie drzew + dom + ogród ...

Przy okazji mam pytanie:
(to trochę NTG, więc jeśli ktoś z szanownych grupowiczów nie chce na tym
forum , to bardzo proszę na priva)
Żeby mieć dom z dużym ogrodem (mam 20x5=100m2) chyba musiałabym się
zdecydować wyprowadzić na wieś. Obawiam się jednak, że dla dzieci byłoby
to ciężkie, gdyż trzeba by je wszędzie dowozić: do przedszkola, szkoły,
na studia .... :-) Czy macie jakieś doświadczenia w tym względzie?
--
Ewa Zimkowska