Witajcie...:)

następny post »
Data: 2006-02-03 13:12:42
Temat: Witajcie...:)
Od: "ewa" <m...@l...com>

Jestem tu po raz pierwszy. I chciałabym pozostać.

Na imię ma Ewa. Mieszkam pod Łodzią mam działkę 2300, którą ciągle powoli od
patu lat zamieniam w ogród. Teraz jestem na etapie planowania małego stawu,
bo sucho trochę u mnie.

Kończyłam kiedyś dawno eksternistycznie zasadniczą ogrodniczą, do tego
ciągle czytam o roslinkach, więc trochę wiem.

Chciałabym z kims pogadac i powymieniac doswiadczenia...przyjmiecie mnie?
Czy może najpierw muszę przejśc serię testów ? ;))))

--
ewa