Witajcie!!!

1. Data: 2004-07-09 18:14:27

Temat: Witajcie!!!
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!!
Od dzisiaj nie jestem już zwykłym modemowcem
i będę mogła od czasu do czasu coś dorzucić od siebie.
Pozdrawiam wakacyjnie
Iwona

1. Data: 2004-07-09 18:44:46

Temat: Re: Witajcie!!!
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie !!!
> Od dzisiaj nie jestem już zwykłym modemowcem
> i będę mogła od czasu do czasu coś dorzucić od siebie.
> Pozdrawiam wakacyjnie
> Iwona

Witam i rowniez pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-07-09 19:08:53

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję pozbycia się modemu i witam w najsmaczniejszej acz kreatywnej
grupie
Jeannette :)))

1. Data: 2004-07-09 23:27:31

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:
> Witajcie !!!
> Od dzisiaj nie jestem już zwykłym modemowcem
> i będę mogła od czasu do czasu coś dorzucić od siebie.
> Pozdrawiam wakacyjnie
> Iwona
===
Interesuje mnie zwłasza to, co OD SIEBIE będzięsz mogła odrzucić ROTFL ROTFL

Znając życie, to raczej coś ci przybędzie LOL

No, ale jeśli jesteś bardzo szczupła tu i ówdzie, to na zdrowie :-)
Nabierzesz kobiecych kształtów. Ja je nazywam klepsydrą. Drugie stadium to
wałek, a trzecie to gruszka.
Życzę ci *ponętnej* klepsydry.

waldek
===

1. Data: 2004-07-09 23:41:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 10 juillet 2004 ŕ 01:27:31, waldek a écrit :

> Nabierzesz kobiecych kształtów. Ja je nazywam klepsydrą. Drugie stadium to
> wałek, a trzecie to gruszka.

[nazwa fachowa u Panow] : miesien piwny

--
Niesz

1. Data: 2004-07-09 23:56:15

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> [nazwa fachowa u Panow] : miesien piwny
===
???
Jakieś rozjaśnienie określenia? [Jestem panem - chcę wiedzieć, co określam]
:-)

waldek
===

1. Data: 2004-07-10 07:25:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialas o love handles po bokach ;P

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-10 08:00:53

Temat: Re[2]: Witajcie!!!
Od: mygate <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj waldek,

W Twoim liście datowanym 10 lipca 2004 (01:56:15) można przeczytać:

waldek> Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> [...]
waldek> Jakieś rozjaśnienie określenia? [Jestem panem - chcę wiedzieć, co określam]
waldek> :-)
"Mięsień piwny" to nazwa tego co śię panom tworzy na wysokości pępka.
Przez innych jest to zwane "opuchlizną głodową"

--
Pozdrowienia, Andrzej
e-mail: trurl57 (at) op (punkt) pl

1. Data: 2004-07-10 10:49:10

Temat: Re[3]: Witajcie!!!
Od: Robert <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj mygate,

W Twoim liście datowanym 10 lipca 2004 (10:00:53) można przeczytać:

m> Witaj waldek,

m> W Twoim liście datowanym 10 lipca 2004 (01:56:15) można przeczytać:

waldek>> Jakieś rozjaśnienie określenia? [Jestem panem -
waldek>> chcę wiedzieć, co określam]
waldek>> :-)
m> "Mięsień piwny" to nazwa tego co śię panom tworzy na wysokości pępka.
m> Przez innych jest to zwane "opuchlizną głodową"

OPUCHLIZNA GLODOWA to mi sie strasznie spodobalo :)

--
Pozdrowienia z podziemia,
Robert

1. Data: 2004-07-10 19:13:18

Temat: Re: Re[2]: Witajcie!!!
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mygate wrote:
> [...]
> "Mięsień piwny" to nazwa tego co śię panom tworzy na wysokości pępka.
> Przez innych jest to zwane "opuchlizną głodową"
Bardzo ładne :-)

umięśniony waldek
===

O śląskiej roladzie.