Witajcie

1. Data: 2004-09-16 08:28:34

Temat: Witajcie
Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
postanowiłam pozostać tu na dłużej, dlatego też ujawniam się! :)
Od zawsze interesowałam się kuchnią,gotowaniem,wypiekaniem ciast i chleba.
Od jakiegoś czasu "podglądałam" Wasze przepisy, zaczęłam co
ciekawsze "chomikować". Sama mam wiele fajnych przepisów i pomysłów, w razie
potrzeby będę je podrzucać.

Aha, wiem jak szukać przepisów w google (robiłam to wiele razy), przeczytałam
netykietę i stronę Bożenki z Wilna, wiem, że nie wolno pytać o pizze, kurczaka
z KFC i inne... ;-)

Osinka

1. Data: 2004-09-16 09:09:32

Temat: Re: Witajcie
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osinka" <o...@v...pl>

> Witajcie

Witaj;

[...]
> [...]
przeczytałam
> netykietę i stronę Bożenki z Wilna, wiem, że nie wolno pytać o pizze,

... i nie karmić trolli.
Jesteś gotującą mężatką?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-16 09:11:48

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeczytałam
> netykietę i stronę Bożenki z Wilna, wiem, że nie wolno pytać o pizze,

Witamy serdecznie.
Mam nadzieje, ze zapuscisz korzonki na dluzej :)
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-16 09:38:33

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osinka" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie

Witaj!!!
pozdrawiam serdecznie i zycze milego kulinarnego postowania
Ktoska

1. Data: 2004-09-16 10:03:05

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik osinka napisał:
> Witajcie

witaj :)

> wiem, że nie wolno pytać o pizze, kurczaka z KFC i inne... ;-)

... prawidłowo cytować i kodować, bo wg Strażników Chaosu pójdziesz do
e-piekła, nie zdrabniać ponad miarę wszelaką, nie mantyczyć... i inne ;)
Baw się dobrze! :)
--
pa,BBjk

1. Data: 2004-09-16 10:10:46

Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... prawidłowo cytować i kodować, bo wg Strażników Chaosu pójdziesz do
> e-piekła, nie zdrabniać ponad miarę  wszelaką, nie mantyczyć... i inne ;)

wiem, wiem, a zdrabniać nie lubię! brrr masełeczko i inne ;)

> Baw się dobrze! :)

Dziękuję

1. Data: 2004-09-16 10:21:34

Od: "osinka" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... i nie karmić trolli.

zapamiętam!

> Jesteś gotującą mężatką?
> ;-)

Jestem od 8 lat mężatką! ;) I mąż narzeka, że ciągle "siedzę" w kuchni i coś
gotuję, piekę itp.itp., a on musi to jeść! hihhii Niekiedy żartuje, że chyba
wolałby żonę, która nie umie i nie lubi gotować, przynajmniej byłby
szczuplejszy ;)

1. Data: 2004-09-16 14:20:41

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> ... i nie karmić trolli.

Tej zasady nawet starzy grupowicze nie znaja lub nie chca przestrzegac.

Ania

1. Data: 2004-09-16 14:27:08

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chyba
> wolałby żonę, która nie umie i nie lubi gotować, przynajmniej byłby
Może się zamieni ze mną?
janusz

1. Data: 2004-09-16 18:13:14

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przeczytałam
> netykietę i stronę Bożenki z Wilna, wiem, że nie wolno pytać o pizze,

Witam.
Ode mnie nie dostaniesz za: NTG, brak gógła (zakładam, że jak kto pyta,
to szukał, ale nie znalazł lub nie umie), ortografię, gramatykę i wiele,
wiele innych rzeczy...

chyba, że mnie kto w..... ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Paweł