Witam!

1. Data: 2004-11-15 11:20:35

Temat: Witam!
Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko: Czy do zupy ziemniaczanej pasuje wędzonka?

1. Data: 2004-11-15 11:35:31

Temat: Re: Witam!
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko: Czy do zupy ziemniaczanej pasuje wędzonka?

Jak doprawisz czosnkiem i majerankiem to to się będzie nazywało zalewajka.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-11-15 11:57:56

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanko: Czy do zupy ziemniaczanej pasuje wędzonka?
> Pozdrawiam

jak najbardziej tak!

1. Data: 2004-11-15 12:13:21

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cna45l$dk2$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Pati" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Jak doprawisz czosnkiem i majerankiem to to się będzie nazywało zalewajka.
> --

A u mnie do zalewajki to się jeszcze daje barszcz czyli żurek z butelki (jak
dla mnie to to jest mniej więcej to samo).
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-15 12:20:43

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
(jak
> dla mnie to to jest mniej więcej to samo).

Tylko to już nie będzie zalewajka... ale właśnie barszcz...

1. Data: 2004-11-15 12:21:44

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cna6ln$8gv$1@news.onet.pl...

> [...]
> zalewajka.

> (jak
>
> Tylko to już nie będzie zalewajka... ale właśnie barszcz...

Barszcz to bez czosnku, bez majeranku, bez wędzonki i bez kartofelków w
środku. Kartofelki osobno na talerzyku okraszone słoninką
Pozdr. - A.

1. Data: 2004-11-15 12:45:02

Od: "Pati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-15 13:31:40

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Barszcz to bez czosnku, bez majeranku, bez wędzonki i bez kartofelków w
> środku. Kartofelki osobno na talerzyku okraszone słoninką

Eee to jest żurek... ale i tak jest z czosnkiem i majerankiem... ;-)

1. Data: 2004-11-15 13:32:33

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cnaaqm$ep$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> Eee to jest żurek... ale i tak jest z czosnkiem i majerankiem... ;-)

No, jak z czosnkiem i majerankiem to rzeczywiście żurek. Może tam być też
wędzonka. Ale ja wolę na białej kiełbasce, bez wędzonki. Ale w końcu sposób
przyżądzania barszczu/zalewajki/żurku każda rodzina ma swój własny jedynie
słuszny :-)
Ooo, chyba cosik z tego zrobię, bo mam w lodówce pół butelki żurku.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-20 08:00:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory, sącząc kawkę, wyklepał:

> Barszcz to bez czosnku, bez majeranku, bez wędzonki i bez kartofelków w
> środku. Kartofelki osobno na talerzyku okraszone słoninką

A barszcz ukraiński? Czego tam w środku nie ma... :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947