w czym trzymacie kapustę kiszoną?

1. Data: 2004-11-15 09:40:06

Temat: w czym trzymacie kapustę kiszoną?
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie, w czym przechowujecie (w lodówce) kapustę kiszoną kupowaną w
sklepie na wagę. Przekładacie ją do słoika? Trzymacie w woreczku, w który
zapakowano ją w sklepie?

Ja zwykle trzymam ją w dwóch reklamówkach, włożonych dodatkowo do miski. Nie
lubię jak wszystko w lodówce "przechodzi" zapachem kiszonej kapusty.

--
pozdrawiam, misiczka

http://republika.pl/wrozka_algiz/

1. Data: 2004-11-15 10:54:25

Temat: Re: w czym trzymacie kapustę kiszoną?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plastikowe pojemniki sa szczelne.

1. Data: 2004-11-15 12:14:43

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cn9tis$sg9$1@news.onet.pl...
> [...]
Nie
> lubię jak wszystko w lodówce "przechodzi" zapachem kiszonej kapusty.

Ja tak z ciekawości. A czemu trzymasz tę kapustę? Ja kupuję i przyżądzam,
nie leży.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-11-15 12:31:08

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> Ja tak z ciekawości. A czemu trzymasz tę kapustę? Ja kupuję i przyżądzam,
> nie leży.

Ja kupuję zwykle więcej, bo koło mojego domu nie ma "warzywniaka".

1. Data: 2004-11-15 12:49:08

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

U mnie sprawdza się opcja "nie zdąży do lodówki" :D

P.S Mam 20 kilo na balkonie :D

Pozdrawiam, harpia, wielki miłośnik kiszonej kaspusty :))

1. Data: 2004-11-15 12:57:32

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
>U mnie sprawdza się opcja "nie zdąży do lodówki" :D
>
> P.S Mam 20 kilo na balkonie :D

O? Sama robiłaś, czy kupna? Nie boisz się, że Ci zamarznie, jak przyjdą
mrozy?

1. Data: 2004-11-15 14:32:52

Od: Maciek 'Babcia' Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Nov 2004 13:57:32 +0100, "misiczka"
<U...@w...pl> wrote:

>Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

>O? Sama robiłaś, czy kupna? Nie boisz się, że Ci zamarznie, jak przyjdą
>mrozy?

Ja przechowuję 2 kamionkowe gary (60 i 80 litrów) z kapusta kiszoną w
piwnicy przy stałej temperaturze na poziomie 2-3 stopni. Nie ma
problemów przez całą zimę. Zresztą wspólne kiszenie kapusty to u nas
tradycja rodzinna - teraz robie to głównie z Ojcem. Wcześniej trzeba
było szatkować kapustę, w tej chwili mozna kupić na targowisku
rolniczym (mieszkam pod Warszawą) już gotową poszatkowaną. Warto do
kiszenia wrzucić na dno kilka całych główek - będzie jak znalazł na
gołąbki. Mozna tez dać kilka kilo brukselki - też się pięknie zakisi.
I taka własnoręcznie zakiszona kapusta - oczywiście deptana na bosaka
- jest o niebo smaczniejsza od jakiejkolwiek kupnej.

Zdrówko

--
Maciek 'Babcia' Dobosz
Warszawski Klub Paintballowy "Ranger"

1. Data: 2004-11-15 15:22:37

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> Ja tak z ciekawości. A czemu trzymasz tę kapustę? Ja kupuję i przyżądzam,
> nie leży.

A ja robie zakupy raz w tygodniu, wiec u mnie wszystko troche lezy...

Kot z pasztecikami z kiszona kapusta dzis... plus barszcz czerwony zaslupi.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-15 15:36:37

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w sklepie ;)

1. Data: 2004-11-15 16:55:29

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> lubię jak wszystko w lodówce "przechodzi" zapachem kiszonej kapusty.

Nie kupuję kapusty kiszonej ponieważ sam ja kisze...

a co do przechowywania w lodówce to polecane sa szczelne naczynia

w zasadzie to nawet kiszona kapusta nie boi sie zamrazania

Marek

[agd] Godna polecenia zmywarka 45cm
szyszki :)
Kwaśnica na miodzie z grzybami