Witam

1. Data: 2003-03-16 14:28:47

Temat: Witam
Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
witam Was z pewną niesmiałością nowicjuszki na grupach i od razu pytanie.
Mam 166 cm, 61 kg i chcę zgubić ok. 6 kg. Prowadzę ruchliwy tryb życia
(rower, marsze z psem ok. 2 godzin dziennie), nie przejadam się... Czy
jest jakaś w miarę bezbolesna metoda, by to uzyskać?
Nie robię wrażenia grubasa, ale nie czuję się najlepiej z taką wagą.
Przed urodzeniem dziecka ważyłam 54-55 kg i to mi sie podobało. Dzięki z
góry, z dołu i boku za dobre rady :)
M.

2. Data: 2003-03-16 15:07:54

Temat: Re: Witam
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do działu dieta na www.janwer.com

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-03-16 15:20:37

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński napisał:

> Zajrzyj do działu dieta na www.janwer.com

Dzięki. Zaglądałam. Podoba mi się Twoja strona [bul, bul -też troszskę
nurkowałam, w Adriatyku. Fajnie było :)]

Sęk w tym, że stosuję od wieków dietę 'żp', która Ty elegancko nazwałeś
jedz niewiele, czy podobnie... Nie wiem, jak się zabrać do słynnej MM,
(podoba mi), wydaje mi się to okropnie skomplikowane, ale to może
pozory. Moja wątpliwość - czytając założenia tej diety i przepisy
Misiczki, mam ważenie Wielkiego Żarcia. Czy to na pewno dieta
odchudzająca? ;p

--
Papapa, M.

4. Data: 2003-03-16 16:59:00

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozory. Moja wątpliwość - czytając założenia tej diety i przepisy
> Misiczki, mam ważenie Wielkiego Żarcia. Czy to na pewno dieta

Dzięki.
Próbowałem różne diety. Te, na których schudłem to np.:
- jedz mniej - niestety trzeba jeść mniej i czasami być odrobinę głodnym.
Dość prymitywny ale skuteczny sposób.
- jak wyżej ale jedzenie pokarmów o niskim IG (coś w rodzaju MM ale "po
mojemu") - chudnie sie i praktycznie nie jest się głodnym, Dieta może być
stosowana stale przez całe życie. Ogromną jej zaletą jest jej pozytywny
wpływ na aktywność umysłową, która jest wysoka prawie przez cały dzień i nie
tłumiona skokami insuliny.
- dieta ketogeniczna (z domieszką optymalnej) - prawdziwe obżarstwo, można w
tym okresie jeść rzeczy nieco niezdrowe (np tłuste sery i wędliny) i
jednocześnie chudnąć. Taka dieta jednak nie może być stosowana dłużej niż
kilka tygodni. Teoretycznie jest najskuteczniejsza w gubieniu tłuszczu.

5. Data: 2003-03-16 20:00:59

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - jak wyżej ale jedzenie pokarmów o niskim IG (coś w rodzaju MM ale "po
> mojemu") - chudnie sie i praktycznie nie jest się głodnym, Dieta może być

Od jutra się przestawiam - zaczynam jeść śniadania ( błeeee....),
rezygnuję z kolacji, posiłkuję się IG - to będą 'wariacje na temat'.
Ponadto - codziennie 20 -50 km na rowerze ( w zalezności od możliwości
zcasowych), poinformuję o efektach, o ile jakieś się zdarzą :)
--
papapa, Marycha.

6. Data: 2003-03-17 11:37:19

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie robię wrażenia grubasa, ale nie czuję się najlepiej z taką wagą.
> Przed urodzeniem dziecka ważyłam 54-55 kg i to mi sie podobało. Dzięki z

Z wiekiem prawidlowa waga wzrasta.Nie martw sie....po urodzeniu dziecka to
normalne ze raczej nie wraca sie do upragnionej wagi choc znane sa takie
przypadki.To zalezy od twoich uwarunkowan i zapalu czy schudniesz.
Czy prowadzac taki tryb zycia jak teraz chudniesz?

Pozdrawiam
^Lan

7. Data: 2003-03-17 14:31:31

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^Lan napisał:

> Z wiekiem prawidlowa waga wzrasta.Nie martw sie...

Nie martwię się, zamiast tego zrzucam kg ;)

> po urodzeniu dziecka to
> normalne ze raczej nie wraca sie do upragnionej wagi choc znane sa takie
> przypadki.To zalezy od twoich uwarunkowan i zapalu czy schudniesz.

Wiem. I schudnę :)

> Czy prowadzac taki tryb zycia jak teraz chudniesz?

Nie, stąd pytanie o sposób. Sama wiem tyle, że muszę mniej dostarczać, a
więcej zużywać... I po lekturze strony Jana oswieciło mnie, że zamiast
najadać się wieczorem, powinnam zmusić się do sniadań. Dziś mi to się udało.
W pracy sprzątaczka ( bardzo otyła) stwierdziła, że pije ocet jabłkowy i
schudła po tym coś niecoś. Co o tym sądzicie? Jak byłam mała, to piłam
jakieś kwasy z apteki na wzrost apetytu...:p
--
Serdeczności, Marycha.

8. Data: 2003-03-17 14:46:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> W pracy sprzątaczka ( bardzo otyła) stwierdziła, że pije ocet jabłkowy i

Po kwasie siarkowym podobno chudnie się jeszcze bardziej.
;-)

9. Data: 2003-03-17 15:14:09

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński napisał:

> Po kwasie siarkowym podobno chudnie się jeszcze bardziej.
> ;-)
A po solnym to już caaaałkiem ;)
Pa, zmykam robić bicyklokilometry :)
--
Maryśka

dieta laktacyjna
Dieta Kawaśniewskiego a pewność siebie.
Indeks Glikemiczny vs. Ładunek Glikemiczny
ratunku, 18lat i problem
Optymalna interpretacja danych