ratunku, 18lat i problem

1. Data: 2003-03-15 23:51:48

Temat: ratunku, 18lat i problem
Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

kurde, denerwuje mnie to juz! Skoczylem wlasnie 18 lat, jestem szczuply, ale
wkurwia mnie moj brzuch, ktory jest dosc duzy. Nie objadam sie, jem jak kazdy
czlowiek, jestem glodny to sobie nie zaluje, co mam sie zaglodzic na smierc
zeby stracic ten duzy brzuch!? TO jakies nienormalne jest!!!! Fakt, nie
cwiecze ostatnio nic, ale dlaczego akurat tylko brzuch mam jak pilka !!!

2. Data: 2003-03-16 07:11:40

Temat: Re: ratunku, 18lat i problem
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

U mezczyzny nadwaga idzie czesto wlasnie w brzuch,u kobiet czesto w
biodra(obrazowo porownuje sie to z jablkiem u mezczyzn,gruszka u kobiet)
Jezeli nie lubisz sie glodzic a chcesz schudnac polecam diete MM,czyli
zmiane trybu zycia.Bedziesz chudl bedac sytym,jednak pewnych rzeczy nie
bedziesz mogl jesc.Najlepiej kup sobie ksiazke i poczytaj na ten temat.

3. Data: 2003-03-16 08:33:20

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Regula jest zawsze potwierdzana przez wyjatki

4. Data: 2003-03-16 08:46:54

Temat: Odp: ratunku, 18lat i problem
Od: "Norfolk" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mezczyzny nadwaga idzie czesto wlasnie w brzuch,u kobiet czesto w
> biodra(obrazowo porownuje sie to z jablkiem u mezczyzn,gruszka u kobiet)

W takim razie ja jestem kobietą??????? mnie idzie w biodra strasznie i co?
norfi (facet)

5. Data: 2003-03-16 09:24:06

Od: "Norfolk" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Regula jest zawsze potwierdzana przez wyjatki

Ty mi lepiej powiedz co ja mam zrobićżeby nie wyglądać jak kobieta ;-))))) A
tak na serio to już mnie to wnerwia, nie umiem tego tłuszczu się pozbyć.
Jest to jakoś uwarunkowane genet. bo u mnie wszyscy faceci są grubasami
(Ślązacy - rodzina z tradycjami, "rzeźniki" ;-)))))), ale ja nie chcę tego
powielać.
norfi

6. Data: 2003-03-16 12:55:38

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzam ,dieta MM
Ja jeszcze w grudniu mialem brzuszek a dodatkowo przyokraglona twarz co mi
bardzo nieodpowiadalo.
Teraz wygladam normalnie ,wchodze do starych spodni i ogolnie jestem z
siebie zadowolony.Polecam.
Troche wytrwalosci a wszystko sie uda.
Wazne ,dieta MM gwarantuje utrzymanie wagi co jest ponoc trudniejsze od
odchudzania bo odchudzic mozna sie na wiele sposobow np drakonskie diety ale
utrzymac wage to jest dopiero problem.

7. Data: 2003-03-16 13:46:53

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> hej,
>
> kurde, denerwuje mnie to juz! Skoczylem wlasnie 18 lat, jestem szczuply,
ale

FAQ dieta na www.janwer.com

Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

.gazeta.pl/usenet/

8. Data: 2003-03-16 15:22:36

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie ja jestem kobietą??????? mnie idzie w biodra strasznie i co?
> norfi (facet)

a ja mężczyzną :-)))))))))))))), chciałabym miec ladnie zaokrąglone
bioderka...i trochę pupy......ale jem jem i nic...tylko brzuch rośnie...rece
i nogi jak tyczki :-)

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

9. Data: 2003-03-16 19:36:07

Od: "Norfolk" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jem jem i nic...tylko brzuch rośnie...rece
> i nogi jak tyczki :-)

Hmmmm... w ramach niedzielnego humorku można by zaryzykować stwierdzenie: a
może jesteś w ciąży? ;-)))))))))))))))) ale nie chcę Cię urazić ;-) A tak na
serio - mam strasznie słabą wolę i z cukrem nie będzie łatwo... Powodzonka w
takim razie i życzę żeby Ci brzuszek opadł (niekoniecznie z powodu
rozwiązania ;-))))))
norfi

Optymalna interpretacja danych
siemia lnianna?