Witam serdecznie

1. Data: 2004-06-20 11:02:48

Temat: Witam serdecznie
Od: " TOM" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypadkiem wpadlem na pl.rec.kuchnia i zaciekawilo mnie kilka watkow.
Moglbym sie troche przydac w grupie, dlatego chcialem sie przedstawic.
Nazywam się Tomek z wyksztalcenia jestem technologiem zywienia, a obecnie
pracuje jako dietetyk. Jadna z moich pasji jest wlasnie kuchnia i wszystko
co z nia zwiazane.

1. Data: 2004-06-20 11:20:05

Temat: Re: Witam serdecznie
Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypadkiem wpadlem na pl.rec.kuchnia i zaciekawilo mnie kilka watkow.
> Moglbym sie troche przydac w grupie,

No to serdecznie witam
i pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-06-20 17:30:41

[...]