mąki rozmaite

1. Data: 2004-06-20 08:03:22

Temat: mąki rozmaite
Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam takie pytanie. Czy ktos z Was wie, gdzie w Warszawie mozna kupic
mąkę razową? Przenną i żytnią. Liczyłem na jakies hiper-markety,
ale ani Leclerc (Bielany) ani Geant (Fort Wola) nie dysponują takim
luksusowym towarem. W moim lokalnym sklepie tez nie ma :-(
czy więc są jakieś specjalistyczne sklepy służące takim zakupom?
Jesli tak, to moznaby prosic o namiar jakis?

pozdrawiam,
--
Kender
/* This post is licensed under the conditions of *

1. Data: 2004-06-20 08:18:57

Temat: Re: mąki rozmaite
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel J Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy więc są jakieś specjalistyczne sklepy służące takim zakupom?
> Jesli tak, to moznaby prosic o namiar jakis?

Można kupić w Hali Wola na Powstańców Śląskich albo w Wola Parku w sklepiku
ze zdrową żywnością. W sklepach ze "zdrową żywnością" i wegetariańskich (np.
na Kubusia Puchatka) też.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-06-20 09:52:44

Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 10:18:57 +0200, Gusiek wrote:

> Można kupić w Hali Wola na Powstańców Śląskich albo w Wola Parku w
> sklepiku ze zdrową żywnością. W sklepach ze "zdrową żywnością" i
> wegetariańskich (np. na Kubusia Puchatka) też.

Dzieki:)
Znaczy, mąka razowa bardziej wegetariańska jest:)

1. Data: 2004-06-20 12:04:40

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam takie pytanie. Czy ktos z Was wie, gdzie w Warszawie mozna kupic
> mąkę razową? Przenną i żytnią. Liczyłem na jakies hiper-markety,

W delikatesach BOMI oraz Piotr i Paweł.
--
Małgorzatka

1. Data: 2004-06-20 12:44:51

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

na Anielewicza w "Kwirynie" zwykłym sklepie spżywczym dostaniesz bez
problemu .

1. Data: 2004-06-20 13:35:47

Od: "kolette" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a także w delikatesach MINI EUROPA przy ul. Bonifraterskiej

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2004-06-20 20:05:33

Od: " Gusiek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel J Maczewski <p...@o...pl> napisał(a):

> Dzieki:)
> Znaczy, mąka razowa bardziej wegetariańska jest:)

A ba :) Wiadomo nie od dziś ;)
Pozdrawiam, A.

1. Data: 2004-06-21 14:28:45

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy więc są jakieś specjalistyczne sklepy służące takim zakupom?
> Jesli tak, to moznaby prosic o namiar jakis?

I jeszcze można spróbować na (w?) Hali Marymonckiej, tam wszystko jest :)
Fajne jest to, że bez problemu udzielają tam telefonicznie informacji (a czy
jest mąka kukurydzianaaaa p'sze pani), więc człowiek nie jeździ bez sensu.
Podaję telefon: 833 19 14.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

zupa z młodej kapusty
sos miętowy
Dni Kuchni Dalekiego Wschodu w Krakowie