Wizyta u specjalisty-podejrzenie jaskry

1. Data: 2003-04-08 09:35:20

Temat: Wizyta u specjalisty-podejrzenie jaskry
Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Moj ojciec ma pewne problemy z okiem - oka lzawi. Od kilku miesiecy
bezskutecznie probowal sie leczyc u okulistow w Białymstoku. Ostatnio jeden
z nich stwierdził, ze to moze byc jaskra. Tak czy inaczej jednoznacznie tego
niestwierdzono. W kazdym badz razie problem nie mija a w diagnozach
niepojawia sie nic nowego - ostatnio badano go pod katerm jaskry - takie
jest podejrzenie. Pole widzenia w kazdym razie na razie nei jest ograniczone

Chcialbym wiec zaprosic ojca na badania do Warszawy - sadze, ze tu sa lepsi
specjalisci. Trafilem na http://www.jaskra.org -Towarzystwo Profilaktyki
Jaskry. Serwis wyglada super i sprawia wrazenie profi. JEdnak jest to martwy
serwis, z ktorego nikt maili nie czyta. Dzwonilem tam, ale po kilkukrotnym
przelaczaniu mnei stwierdzono, ze w poradni na Fieldorfa nie przyjmuja
pacjentow na zapisy, bo sa przeladowani. I w ogole padl taki text

"Prosze sie nei sugerowac tym co w internecie napisane, ze mozna sie umowic
na wizyte. W interencie to wszystko tak pieknie". Wyglada na to, ze ktos
wylozyl pieniazki na serwis, a teraz stoi taka oto atrapa.

W kazdym badz razie poszukuje jakiejs sprawnej poradni okulistycznej, gdzie
lekarze beda zainteersowani pacjentem. Lokalizacja Warszawa

--

Adam Kondrat

2. Data: 2003-04-08 09:38:53

Temat: Re: Wizyta u specjalisty-podejrzenie jaskry
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Kondrat wrote:
> W kazdym badz razie poszukuje jakiejs sprawnej poradni okulistycznej,
> gdzie lekarze beda zainteersowani pacjentem. Lokalizacja Warszawa

www.mavit.com.pl ul Podleśna na terenie Instyt. Metereol. i Gospodarki
Wodnej wprawdzie tam zajmują się laserową korekcją wzroku ale ja w zeszłym
roku widziałam też rodziców z niemowlętami a tych absolutnie laserow kor.
nie dotyczy. Zadzwoń tam po prostu i się dowiedz czy możesz zgłosić się z
problemem taty. Na maile odpowiadają, przynajmniej mi odpowiedzieli swego
czasu.

Ania

3. Data: 2003-04-08 10:06:28

Od: d...@o...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Szpital na Niekłańskiej;
Szpital na ul. Oczki - może to to samo, ale niejestem pewna, nie
pamiętam, bo byłam wtedy zbyt mała i wożono mnie po niemal wszystkich
szpitalach.
prof. Mżygłód - szpital na szaserów - on mnie operował na jaskrę - dory
człowiek.
prof. Szaflik (leczę się do nadal) - klinika praska.

Powodzenia.

Pozdrawiam - Daria.

4. Data: 2003-04-08 13:43:08

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta strona www to fikcja. 'Zapisałam się' jako osoba, która 'niezwłocznie' ma
zgłosić się do lekarza już wiele miesięcy temu. I głucha cisza.

Magda

5. Data: 2003-04-09 11:19:09

Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta strona www to fikcja. 'Zapisałam się' jako osoba, która 'niezwłocznie'
ma
> zgłosić się do lekarza już wiele miesięcy temu. I głucha cisza.

Dokładnie. To jest wprowadzanie ludszi w bład, o czym pania z tej calej
fundacji poimformowałem.

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

6. Data: 2003-04-09 21:49:06

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Proponuje szpital Dzieciatka Jezus na Oczki - dr Zydecki
Prywatnie dr Zydecki przyjmuje na Marszalkowskiej - mozna znalezc w ksiazce
telef. - jest bardzo dobry.
Mozesz sprobowac pryw. u prof. Czechowicz- Janickiej - polskie guru w
jaskrze...ale jest najdrozsza.

casus
spec.ch.oczu

Endoproteza stawu biodrowego