Uzaleznienia

1. Data: 2003-04-08 08:19:22

Temat: Uzaleznienia
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mi powiedziec, jakie skutki pociaga za soba palenie marichuany?
Chodzi mi o dluzsze palenie, kilkanascie lat.... czy marichuana uzaleznia??
Znalazlam kilka stron w internecie, ale wersje sa bardzo rozbiezne. Na jednych
pisza, ze jest to zupelnie niegrozne i nieszkodliwe, na innych wrecz
przeciwnie. Dotarlam nawet do raportu WHO gdzie sa dane porownujace palenie
papierosow z paleniem marichuany. Wynika z niego, ze papierosy bardziej
uzalezniajai sa wiele grozniejsze. Czy to mozliwe???

serengetti

2. Data: 2003-04-08 09:04:18

Temat: Re: Uzaleznienia
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Apr 2003 10:19:22 +0200, s...@o...pl wrote:

> [...]
>papierosow z paleniem marichuany. Wynika z niego, ze papierosy bardziej
>uzalezniaja i sa wiele grozniejsze. Czy to mozliwe???

Uzaleznia. W szensie szkodliwosci dla zdrowia = tyton jest gorszy.

Radze zagladnac do oficjalnych materialow kanadyjskich , jako ze toczy
sie tutaj nieco dyskusji na temat jej legalizacji:

http://www.parl.gc.ca/37/1/parlbus/commbus/senate/co
m-e/ille-e/rep-e/summary-e.pdf

http://205.207.26.126/en/case/legal/forum/

Jest zreszta newsgroup poswiecona marihuanie ( w hierarchii sci.med )
.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-04-08 09:07:03

Temat: Odp: Uzaleznienia
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzaleznia. W szensie szkodliwosci dla zdrowia = tyton jest gorszy.

Co nie znaczy ze to co mniej szkodliwe jest duzo mniej szkodliwe! Poza tym
podobno, to co jest obecnie dostepne na rynku to jakas odmiana skoon -
paskudztwo, a tej sprzed lat - "ekologicznej" uprawy juz nie ma!
http://www.republika.pl/problemywychowawcze/nark.htm
/
Bozena

4. Data: 2003-04-08 10:12:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moglby mi powiedziec, jakie skutki pociaga za soba palenie
marichuany?

Głupotę - przed, po i w trakcie!!!

Qwax

5. Data: 2003-04-08 13:45:51

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupotę - przed, po i w trakcie!!!

A co na ten temat mówią RASTA ? ? ? moze nie do konca masz rację. ponizej
cytat ze stronki http://reggaeman.w.interia.pl/rasta_trans.htm
:))) <polecam, z przymruzeniem oka oczywiscie>

O używaniu ziół (marihuany) tak mówił w jednym z wywiadów Bob Marley: Rum
(alkohol) tylko cię niszczy od środka i zabija, tak samo jak system. System
jest przeciwko ziołu, bo ziele czyni cię niezłomnym. Kiedy palisz zioło -
twoja świadomość staje przed tobą. I widzisz ją. Więc diabeł nie lubi, jak
zawsze jesteś świadomy i robisz porządek ze swoim życiem. Diabeł wie, że
wtedy nie będziesz robić głupot. Tak więc zioło jest uzdrowieniem narodu.

6. Data: 2003-04-08 13:54:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wie, że
> wtedy nie będziesz robić głupot. Tak więc zioło jest uzdrowieniem

Widać głupotę!! ;-)))

A do bycia świadomym wcale nie trzeba być naćpanym (wprost
przeciwnie!!!)

Pozdrawiam
Qwax

7. Data: 2003-04-08 14:10:02

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moglby mi powiedziec, jakie skutki pociaga za soba palenie
marichuany?

Lenistwo! Potem siedzisz pod drzewem w paku kresisz kulki z nosa i myslisz
ze nic ci sie nie chce :)

Pozdrawiam
Zoska

8. Data: 2003-04-09 17:40:33

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> papierosow z paleniem marichuany. Wynika z niego, ze papierosy bardziej
> uzalezniajai sa wiele grozniejsze. Czy to mozliwe???

Marihuana nie ma substancji uzalezniajacych tak jak papierosy. Jesli
pali sie skrety, to tak samo jak papierosami uszkadzaja sie drogi
oddechowe( fajka wodna podobno redukuje sie wszystkie dymy, szkodliwe
substancje i ziolo jest wtedy zdrowe:)).
Wg mnie to czy sie uzaleznisz zalezy tylko od ciebie. Wielu ludzi
zaczyna palic trawke od towarzystwa, a potem te towarzystwo namawia ich na
narkotyki twarde. Potem powstaje wsrod ludzi przekonanie, ze od marichuany
sie zaczyna zazywanie twardych narkotykow, a naprawde, to zaczyna sie to od
samej glupoty. Nigdy nie uwazalam marihuany za narkotyk, bo jaki to
narkotyk? To jest zwykla roslinka, ziolko ;).
Trzeba wiedziec tez, ze marihuana powoduje na jakis czas pogorszenie
pamieci i prowadzi do utraty "kontaktu palacza z otoczeniem" tzn., ze
czlowiekowi nic sie nie chce itp. Sa opinie, ze do konca zycia ludzie po
zapaleniu trawki beda ilestamkrotnie "glupsi".
Chcialam podkreslic, ze sama nie pale, ani nie palilam, jednak
troche na ten temat czytam i mam do czynienia.
Aha i napewno jest zdrowsza niz alkohol. Trzeba tez wiedziec ile
mozna zazywac. Dawka smiertelna to ok.35kg :), ale odradzam palenie dzien w
dzien.

iza

praca - Wrocław
Guzek na plucu
lagging chromosomes
Nieregularny okres a ciaza?
Gdzie leczyc bezplodnosc i gdzie sie przepadac?