Wknpim

1. Data: 2001-08-24 10:44:09

Temat: Wknpim
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ doszły mnie słuchy, że się tu bezimiennie szwędam po grupie i psuję
co niektórym humor postanowiłam się oficjalnie przedstawić:
Dorota Bandzmer z Gdańska, miło mi bardzo :-)))
W przyszłym tygodniu dokleję zdjęcie do galerii, jeśli jeszcze mało to
proszę przedstawić bliższe żądania.

Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-08-24 12:15:39

Temat: Re: Wknpim
Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeeee, no co Ty,
Komu psujesz humor???? Chyba jakims zrzedom.
A przeciez Wknpim to takie ladne i czeste imie :)))
Monisiatko

POLNEWS - archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2001-08-24 13:18:59

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ doszły mnie słuchy, że się tu bezimiennie szwędam po grupie i
psuję
> co niektórym humor postanowiłam się oficjalnie przedstawić:
> Dorota Bandzmer z Gdańska, miło mi bardzo :-)))

Hejka Dorotko;-))

Teraz sie juz mozesz szwedac imiennie;-))) i nie mow, ze komus nastoj
psujesz, tutaj bywaja tacy ze zjadliwym poczuciem humoru;-)))

Pozdrowionka,

Kaliope

--
Barbara Łączna