Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

131. Data: 2018-04-16 14:06:48

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 13:42:29 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]

Ukrzyżowanie na ten przykład...
Dobrze unieruchamia delikwenta przy Ziemi
ale odrobine POnad nią dla dania przestrogi innym.

> Zaraz zaraz... Nie każdy kto deklaruje, że jest ponad etyką sam praktykuje
> istotne odstępstwa od niej. Dopóki teoretyzuje albo uchybia tylko w sposób
> drobny i subtelny, lanie po mordzie mija się z sensem.

Gdy odstepstwa są większe (typu uzdrawianie w uświęcony tradycją dzień wolny od
pracy) pierw leją PO mordzie POtem biczują i koronują czapą z cierni a gdy i to nie
POmaga wieszają na 3 długich gwośdziach.

132. Data: 2018-04-16 14:13:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 18:14:21 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
byl-czwartkiem

> No widzisz - SKĄDŚ jednak wiedziałam, co wybrać na początek.
> To daje erudycja i intuicja.
> I tak mam ze wszystkim - nie muszę się tyle męczyć, co Ty, aby wreszcie
> wybrać Najlepsze ?

Jak zgadniesz erudycjunistko kto to "Czwartek" może będzie czas na ciąg dalszy Wyboru
Najlepszego.

133. Data: 2018-04-16 14:19:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 18:20:04 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
Ewangelii...

> Nie tak do końca - po prostu nie mieli takiej mozliwości.

> Ty, Pinokio, coraz bardziej mi imponujesz. Serio.

Poziom gimnazjalny imPOnującym osiągnięciem?
A Quo Vadis już Długonosie przerabialiście? ;)
No taaa Xla. Się w ten sPOsób świetnie sama sPOzycjonowałaś
Ugh -z kim ja pracuję...

134. Data: 2018-04-16 15:04:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> czyli ty o Katoludku a ja o Chrześcijanach

Czyli ty o niebie, a ja o chlebie.
Ty o celu, a ja o drodze.
Ty o aniołach, ja o LUDZIACH.

Wiara nie jest dla aniołów, tylko dla ludzi.

> Kazdy nawija o tym w czym sam siedzi...

Niom, Skajku. Ja siedzę w rzeczywistości i wiem, że Bóg od ludzi nie żąda
niczego, czego im sam wpierw nie dał - a Ty kazałbyś wszystkim iść wprost
na krzyż. I sam ,,skajoski" nick wcale cię nie uczyni lepszym ode mnie w
chrześcijaństwie. Kalectwo twoje w tym względzie aż nadto widoczne - czyż
nie dlatego odszedłes (odsunieto Cię) od ołtarza Pana?
?

--
XL

135. Data: 2018-04-16 15:06:53

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 14:06:49 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Ukrzyżowanie na ten przykład...

No właśnie, że izolacja jest lepsza niż zabijanie, bo jednego zabili i mamy trwające
dwa tysiące lat konsekwencje tego na skrawku świata. Część w to co mówił wierzy, ale
większość deklarując wiarę jedynie wykorzystuje do rządzenia innymi ludźmi.

136. Data: 2018-04-16 15:10:38

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 13:32:10 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Język AŻ TAK się nie ,,zmienia", żeby białe nazywać czarnym, a koło
> (o)kręgiem.
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Koło
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Okrąg

XL, chodzi ci o tą definicję????:
część płaszczyzny ograniczona przez pewien okrąg; okrąg ten zawiera się w kole i jest
zarazem jego brzegiem.

Jak chcesz epatować swoim brakiem zrozumienia słowa pisanego, to nie możesz liczyć na
litość.

137. Data: 2018-04-16 15:16:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-16 o 13:32, XL pisze:

> Język AŻ TAK się nie ,,zmienia", żeby białe nazywać czarnym,

Nikt cię nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

https://www.youtube.com/watch?v=U5nzWv-jy1g

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

138. Data: 2018-04-16 15:29:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-16 o 15:04, XL pisze:

> Ja siedzę w rzeczywistości i wiem, że Bóg od ludzi nie żąda
> niczego, czego im sam wpierw nie dał

W czasie rozmowy o bogach używanie słowa "rzeczywistość", to spore
nadużycie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

139. Data: 2018-04-16 16:02:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
browna-144867

sterton

byl-czwartkiem

> Żeby ci tylko w natłoku rozpasyjnego żywota Chrystus przypadkiem nie umknął...

A tobie szatan.

--
XL

140. Data: 2018-04-16 16:07:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
Ewangelii...

> Poziom gimnazjalny imPOnującym osiągnięciem?

Sam go prezentujesz, skoro pomniejszasz wartość refleksji wywiedzionej z
książki ,,gimnazjalnej". Dla osoby na poziomie kaiążki dla dzieci są
najbardziej wartościowe - bo dzieciom nie można ,,sprzedawac" byle ciemnoty.

> A Quo Vadis już Długonosie przerabialiście? ;)
> No taaa Xla. Się w ten sPOsób świetnie sama sPOzycjonowałaś
> Ugh -z kim ja pracuję...

Czuj się zwolniony z roboty.

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?