Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.

1. Data: 2018-03-25 23:38:47

Temat: Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście dotyczy ostatniego wycieku danych 50 milionów głupców.
Jakby kto miał wątpliwość, co wyciekło, to cytuję przykładowy fragment
regulaminu, na udostepnianie jakich danych użytkownik się sam zgodził
zakładając konto na fejkbuku:

,,Jeżeli korzystasz z Usług do robienia zakupów lub wykonywania transakcji
finansowych (na przykład gdy kupujesz coś na Facebooku, dokonujesz zakupu w
dowolnej grze lub wspierasz kogoś datkiem), gromadzimy informacje o takich
zakupach lub transakcjach. Należą do nich m.in. dane o płatnościach, np.
numery i inne dane kart kredytowych lub debetowych, dane kont i informacje
przesyłane przy uwierzytelnianiu transakcji; informacje rozliczeniowe, dane
odbiorców przesyłek i dane kontaktowe".

No. To teraz założę firmę statystyczną lub agencję analizy reklamy i mam
Was wszystkich (tzn. tych idiotow, co podali Zuckerbergowi swoje PRAWDZIWE
dane i w dodatku logują się do banku czy sklepu przez fejkbuka) na widelcu
?

--
XL

2. Data: 2018-03-26 07:21:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-25 o 23:38, XL pisze:
> [...]

> dane i w dodatku logują się do banku czy sklepu przez fejkbuka) na widelcu

Oczywiście... jakie to proste...
Jeszcze tylko musisz zmusić fejsa żeby ci te dane udostępnił.
Jak zwykle w twoim uproszczonym świecie wyobrażasz sobie, że byle Ziutek
zakłada sobie działalność gospodarczą w jakimś Wypierdowie Dolnym i
fejsbuk radośnie udostępnia mu dane.
Faktycznie, masz opanowaną terminologię informatyczną, muzyczną i z
zakresu historii sztuki... ty jak coś walniesz to boki zrywać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-03-26 09:06:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Jak zwykle w twoim uproszczonym świecie wyobrażasz sobie, że byle Ziutek
> zakłada sobie działalność gospodarczą w jakimś Wypierdowie Dolnym i

Jak widać tak. Wystarczy ,,poprosić". Cambridge Analityca ,,poprosiła" i
dostała.
Że nie z Wypierdowa? - a co za różnica, KOMU UDOSTĘPNIONO dane, które z
zasady miały byc POUFNE i tylko pod tym WARUNKIEM zostały pozyskane od
uzytkownikow fakebuka?

Znaczy - twoje rozumowanie jest takie, że jak twoj bank udostepni twoje
dane dużej firmie, to twoje pieniądze są mniej zagrozone, niż w przypadku
małej?
Znaczy - w dużej firmie nie pracują ludzie i nie znajdzie się chocby jedna
pani Zosia czy inna Betty, mająca dostęp do bazy danych i (chocby będąc
zwalnianą) wynosząca kopie lub po prostu udostępniająca wujkowi
Wieśkowi/Samowi dane za odpowiednią opłatą?
Ty wierzysz w krasnoludki?
Głupi jesteś, czy tylko naiwny?
Zresztą po cholerę aż firmę zakładać?? Wystarczy napisać aplikację i
podpiąć pod FB, durniu - i wielu juz to zrobiło:
https://www.crazynauka.pl/dzieki-temu-linkowi-zatrzy
masz-wyciek-danych-z-facebooka-poradnik-krok-po-krok
u/

Boszsz, czy ja głupia jestem, czy tylko naiwna, że w ogole CIEBIE, głupola
z kontem na FB, o to pytam?
LOL

--
XL

4. Data: 2018-03-26 13:25:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-26 o 09:06, XL pisze:

> Jak widać tak. Wystarczy ,,poprosić". Cambridge Analityca ,,poprosiła" i
> dostała.
> Że nie z Wypierdowa? - a co za różnica,

Żadna różnica. LOL :)

> Znaczy - twoje rozumowanie jest takie,

Znaczy, że znowu fantazjujesz na temat mojego rozumowania.

[ciach pierdy bez związku]

> Ty wierzysz w krasnoludki?

Nie.
Ale możemy się pośmiać z twoich krasnoludków.

> [...]
> https://www.crazynauka.pl/dzieki-temu-linkowi-zatrzy
masz-wyciek-danych-z-facebooka-poradnik-krok-po-krok

Głupia jesteś, czy tylko naiwna?
Przeczytałaś i jak zwykle nie zrozumiałaś. To nie FB daje dostęp tym
aplikacjom, tylko ludzie, którzy te aplikacje sobie instalują i
bezmyślnie klikają.
Więc nie wystarczy napisać aplikację i podpiąć ją pod FB. Bo to nie
autor aplikacji ją "podpina", tylko użytkownik.

Napisz aplikację i poproś FB (najlepiej Zuckerberga osobiście :):)) ,
żeby ci dał numery kont bankowych swoich użytkowników. Pękną ze śmiechu.
O ile w ogóle ci odpiszą, bo pewnie sporo wariatów do nich pisze.

Jak zwykle próbujesz się mądrzyć, a bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Równie dobrze możesz mieć pretensje do swojego sprzedawcy smartfona, że
pozwolił ci zainstalować apkę, np. latarkę, której dałaś dostęp do
mikrofonu, aparatu fotograficznego, lokalizatora gps i cholera wie czego
jeszcze. Ludzie bezmyślnie klikają, a potem płaczą, że to nie ich wina,
bo przecież FB powinien za nich przeczytać warunki i zdecydować czy się
zgadzają.

Ludzie klikają bezmyślnie "testy" czy "ankiety" dla idiotów z pytaniami
w stylu "jaki jest twój ulubiony kolor?", albo "wolisz pieski czy
kotki?" i mają pretensje do FB, że jakaś firemka z Pierdziszewa Dolnego
dowiedziała się, że lubisz pieski, a kotków nie lubisz.
I oczywiście to wina Zuckerberga.
Żal mi chłopa, że musi przepraszać. Musi się głupio czuć. Szkoda mu
pewnie czasu na tłumaczenie takim jak ty, o co chodzi i jak to działa,
bo i tak tego nie zrozumiesz, więc dla świętego spokoju lepiej
przeprosić. Ciebie i tak nic nie przekona, że czarne jest czarne, bo do
końca świata będziesz wierzyła, że to jego wina, bo tak i już.

> Boszsz, czy ja głupia jestem,

Jesteś. Przykro mi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-03-26 19:53:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> przeprosić. Ciebie i tak nic nie przekona, że czarne jest czarne, bo do
> końca świata będziesz wierzyła, że to jego wina, bo tak i już.

No. Będę.
Ale ty stój dalej na głowie.

> Jesteś. Przykro mi.

Jeszcze stoisz? Niezły wynik.

--
XL

6. Data: 2018-03-26 21:21:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-26 o 19:53, XL pisze:

> No. Będę.

No pewnie, że będziesz. Bo to przecież "Żyd Zuckerberg", a ty nie jesteś
antysemitką.
Za to, gdy cię pislamiści z Piotrowiczem i Rydzykiem na czele dymają, to
udajesz, że deszcz pada.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-03-26 23:54:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No pewnie, że będziesz. Bo to przecież "Żyd Zuckerberg",

A co? NIE ŻYD???
LOL

> a ty nie jesteś
> antysemitką.

Nie jestem. Szanuję Żydów, którzy nie ,,dymają" ludzi.
A z przyjemnością popatrzę, jak cię Zuckerberg, spryciula, jeszcze wiele
razy ,,wydyma".

--
XL

8. Data: 2018-03-27 00:49:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-26 o 23:54, XL pisze:

> A co? NIE ŻYD???
> LOL

I co z tego?
LOL

> Nie jestem.

To tak samo jak nie jesteś faszystką :)
I to dlatego, że nie jesteś antysemitką, w tytule musiałaś zaznaczyć, że
to Żyd?
LOL

Podręcznikowy przykład antysemitki twierdzi, że nie jest antysemitką...
Zabawne :)

> Szanuję Żydów,

LOL

Jak piszesz o kimś, to zawsze zaznaczasz narodowość?
Ciekawe dlaczego, gdy piszesz o jakimś Polaku, to nie piszesz "Polak
Kaczyński cośtam...", "Polak Macierewicz cośtam..."
Wstydzisz się, że są Polakami, czy to zwykły brak szacunku? :):)

Ty jak jakiejś głupoty przynajmniej raz w tygodniu nie walniesz, to
jesteś chora :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-03-27 22:33:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I co z tego?

No to Żyd czy nie? Boisz się jawnie to stwierdzić, żeby samego siebie nie
uznać za antysemitę?
LOL

> LOL

> To tak samo jak nie jesteś faszystką :)
> I to dlatego, że nie jesteś antysemitką, w tytule musiałaś zaznaczyć, że
> to Żyd?

Indianin?

> LOL
>
> Podręcznikowy przykład antysemitki twierdzi, że nie jest antysemitką...
> Zabawne :)

> LOL

Niom. Na przykład Żyda Wildsteina. Co pojechal swoim wspołplemieńcom
tłumaczyć rzeczy oczywiste, których oni ni w ząb.

> Jak piszesz o kimś, to zawsze zaznaczasz narodowość?
> Ciekawe dlaczego, gdy piszesz o jakimś Polaku, to nie piszesz "Polak
> Kaczyński cośtam...", "Polak Macierewicz cośtam..."

Polak Kaczyński cośtam..., Oolak Macierewicz cośtam...
Git?

> Wstydzisz się, że są Polakami, czy to zwykły brak szacunku? :):)

Jak zaczną handełe uprawiać jak Żyd Zuckerberg i jeszcze głupich potem
udawać, to się powstydzę. Ale na razie spoko.

> Ty jak jakiejś głupoty przynajmniej raz w tygodniu nie walniesz, to
> jesteś chora :)

Dziwne, jak ty mnie czasem dobrze rozumiesz. C'nie?

--
XL

10. Data: 2018-03-28 09:27:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-27 o 22:33, XL pisze:

> No to Żyd czy nie? Boisz się jawnie to stwierdzić, żeby samego siebie nie
> uznać za antysemitę?
> LOL

Jednak jesteś upośledzona.
Przecież nie neguję, że Żyd.
Pytam się ciebie "i co z tego?".
Czego znowu nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?
"Naród się błąka. Zamknięty Lidl, zamknięta Biedronka"
Bogu
Do Pani Merkel