Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

221. Data: 2018-05-08 13:01:24

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znudziło mi się :)
> Nawet najlepsza zabawa kiedyś się nudzi.

Tylko bądź konsekwentny.

--
XL

222. Data: 2018-05-08 13:06:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 13:01, XL pisze:

> Tylko bądź konsekwentny.

I jestem. Przecież konsekwentnie wyśmiewam twoją głupotę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

223. Data: 2018-05-08 13:33:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I jestem. Przecież konsekwentnie wyśmiewam twoją głupotę.

Tylko czemu tak głupio...

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?