Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

41. Data: 2018-04-07 09:16:15

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> OGOLNEJ wiedzy. Omnibusem trudno było być, a to, że co poniektóry brzydził
> się kobietami trochę nawet rozumiem, jak patrzę na dzisiejsze kobiety i na
> to, jak się zachowują w różnych sytuacjach.
> Ludzie kiedyś generalnie śmierdzieli i nie rozumieli swych ciał... Doktor
> Kościoła nie był w tym lepszy od prostaka.
>
> Mizoginów nie brakuje i wśród wielkich autorytetów strony, żtp., przeciwnej
> - czyż z tego powodu należy unieważnić/wyśmiać ich teorie i dorobek?
> Tacy np. Platon, Arystoteles, Kant, Newton, Nietzche... Mieli kobiety

Nie mowiąc już o dzisiejszych autorytetach - pewien powszechnie uwielbiany
(he he) polski prezydent publicznie określił kobiety jako ,,kaszaloty" oraz
równie publicznie zalecał, mówiąc do innego prezydenta, sprawdzanie ich
wierności.

> LOL

Ba.

--
XL

42. Data: 2018-04-07 09:18:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-06 o 21:12, XL pisze:

> Czytałam o nim dosyć - i właśnie w miarę tego czytania coraz bardziej
> sceptycznie widziałam sprawę. Dlatego już nie POwinnam więcej o tym czytać,
> żeby całkiem nie zwatpić. Sorry.

To sporo wyjaśnia :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2018-04-07 09:28:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
odtworzyli-ksztalt-ciala-chrystusa,nId,2563694

pot-z-boska-czastka/z58xf

> Widocznie czytałaś nie to co trzeba bo i takich rzeczy niemało
> albo niestety co gorsza
> coś może nie tak z twoją "wizją" (zobrazowaniem mentalnym) Chrystusa and
> Chrześcijaństwa...w końcu któż z nas ma tę "wizję" poprawną...
> Zresztą wszędzie pełno katolików-niechrześcijan a zwłaszcza
> wyemancyPOwanych z emancypacji "oświeconych-inaczej" kat-oliczek ;P

Zresztą co ja Ci tu będę. Powiem krótko: póki Kościół oficjalnie nie uzna
CT za autentyk, póty nie mam obowiązku się nim ekscytować. Jak uzna - to i
ja padnę na kolana.

Aha. W Medjugorie też nie byłam. Pojadę, jak będzie oficjalnie ogłoszone
miejscem świętym. Na razie - ,,non constat de supernaturalitate".

--
XL

44. Data: 2018-04-07 10:26:19

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał:
[...]

XL doskonale potrafi bronić się sama i robi to dużo inteligentnej :) Za to twoja
analiza wygląda jak obrona swojej pozycji w tym dziwnym zakątku Internetu. Nie lękaj
się. Ja tu tylko na chwilę zajrzałem. Twoje brylowanie jest niezagrożone :)

45. Data: 2018-04-07 10:50:33

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:
[...]

XL. Łatwo Ci oddzielić mizygonię od innych wymysłów filozofa, bo żyjesz w czasach gdy
można już to robić bezkarnie. Jednak przez ponad tysiąc lat funkcjonowała instytucja
ukształtowana właśnie tymi pomijalnymi przed ciebie przekonaniami. Co prawda gdy była
kształtowana to nie wyróżniała się w żaden sposób z otaczającej ją kultury, ale
tkwienie instytucji kościoła w mizygoni jest tym samym co palenie na stosie
zwolenników teorii heliocentrycznej czy walka z teorią ewolucji. Dlatego jeśli
przywołujesz filozofów którzy kształtowali obraz kościoła to ze wszystkimi
konsekwencjami. Może i nauki świętego Tomasza miały jakieś znaczenie w początkach
kościoła, ale odwoływanie się do nich obecnie to spory anachronizm. Taka
intelektualna archeologia.

46. Data: 2018-04-07 19:21:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-07 o 10:26, z...@g...com pisze:
> [...]
się. Ja tu tylko na chwilę zajrzałem. Twoje brylowanie jest niezagrożone :)

Obrona XL? Przed tobą? No toś mnie ubawił :)) Obrona mojej pozycji?
Przed tobą? Dziękuję, że wprost powiedziałeś wokół czego kręci się twoja
obecność tutaj, trudno tego zresztą nie dostrzec. Jesteś coś jak nasz
grupowicz gołst, tylko masz kilkanaście lat mniej doświadczenia i na
razie nie jesteś tak jak on sfrustrowany ;)

Dębska

47. Data: 2018-04-07 19:42:51

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ok Dębska. Ty tu rządzisz a XL jest wszystkoodporna :)

48. Data: 2018-04-07 20:33:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A poza tym Przemysławie cieszę się że doskonale wiesz o czym piszę :)

49. Data: 2018-04-07 22:54:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Obrona XL? Przed tobą? No toś mnie ubawił :))

Buuuu, a tak liczyłam na Ciebie. ?

> Obrona mojej pozycji?
> Przed tobą? Dziękuję, że wprost powiedziałeś wokół czego kręci się twoja
> obecność tutaj, trudno tego zresztą nie dostrzec.

Nie tylko tego. Te prymitywne chłyty w rodzaju ,,a teraz mała marchewka dla
głupiej XL, kij dla Dębskiej - a jak się koalicja (wydumana) rozluźni, to
równo po garach oboje" - wiemy, znamy, pamiętamy z PRLu. Na szkoleniach
wojskowych komuszych politruków takie ,,metody" były przekazywane chłopskim
i robotniczym synom jako wiedza tajemna, różdżka (a raczej odnóżka) władzy.
A to przecież tylko inna wersja divide et impera, bo bez ostatniej fazy,
rozjemczej, której oczywiście w zamierzeniach być nie mogło ?

> Jesteś coś jak nasz
> grupowicz gołst, tylko masz kilkanaście lat mniej doświadczenia i na
> razie nie jesteś tak jak on sfrustrowany ;)

Gost jest prosty jak budowa cepa - ww. metod komuszych nie stosuje.
Przysrywa zwyczajnie, po równo :-)

--
XL

50. Data: 2018-04-11 16:09:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 22:45:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> O tak, mów mi, co ,,trzeba"! Tego mi właśnie trzeba, żeby mi ZNOWU (jak za
> komuny) mówiono, co ,,trzeba"!
> He he.

...rzekła Duża Dziewczynka napietnowana potisznerowsku homosovieticusem na reszte
życia...

Chrześcijaństwa...

> Aha.
> Problem jest jednak w tym, że NIKT nie wie, jak jest ,,tak".
> Na pewno nie decyduje o tym wierzenie, że dany kawałek płótna spowijał
> Jezusa.
> Jeszcze trochę i uzależnisz TAKość mojej ,,wizji" od wierzenia w
> autentyczność każdego(!) z kawałków drewna, rzekomo pochodzących z Jego
> krzyża, przechowywanych w kościołach, a pozwalających po (teoretycznym)
> połączeniu na zbudowanie przynajmniej kilku takich krzyży...

Bez Jego Ducha nie ma(sz) szans rozPOznać POdrób od autentyków, wyznajesz więc zasadę
że lepiej zanegować wszystkie Znaki. Tak jest gdy opierasz się wyłącznie na swoim
"babskim rozumku". Odwagi XLa -"jesteśmy napełnieni Duchem Świetym" -chyba że w to
ktoś -jak ty- nie wierzy... ;P

> Niom. Ciepło, ciepło!

Ta POdpucha widzę zawsze działa...POkusa by POstawić się w roli "sternika inych" ;P

> I to Ty, oczywiście, jesteś ten NAJWŁAŚCIWIEJ oświecony
> katolik-chrześcijanin. bo wierząc w autentyczność CT wyprzedzasz nawet swój
> Kościoł w ,,wizji" ?
> Zazdroszczę i POdziwiam.
> He he.

gdyby nie to "he he" -moznaby rzec że niedaleko jesteś od Królestwa Skajowego a tak
wychodzi że tylko "opierasz się" o Drzwi(SwSe) blokując by On przypadkiem przez nie
do Ciebie nie wszedł...ale nie bój żaby Mała - "On wchodzi mimo drzwi zamknietych"!
;)

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?