Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa

71. Data: 2018-04-14 13:18:03

Temat: Re: Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> "Wszyscy jesteśmy apostatami
> a ci którzy temu przeczą są
> w dodatku hipokrytami..."
> Ot parafraza Rz3.23
> http://www.biblijni.pl/Rz,3,21-31

> W równości w chrzescijańskim Braterstwie wobec Jezusa, w obdarowaniu
> Charyzmatami Ducha Św i przed tronem Boga Ojca?

Nie. INTELEKTUALNA I KOMPETENCYJNA.

> Bynajmniej żadna.
> I tu wychodzi twoja totalna nieznajomość i brak wyczucia w temacie
> wyznawania Wiary którą sobie samej przypisujesz.

Nie przypisuję sobie ani nieznajomości, ani braku wyczucia.
I nie wywijaj swoim ,,braterskim" bacikiem, bo potrafię oddać. Bacik na
Ciebie łatwo znaleźć. No i skończyły mi się już policzki (miałam tylko
dwa), a i nudzisz przeokropnie - więc dosyć już tej dysputy o... niczem.
?

--
XL

72. Data: 2018-04-14 13:18:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Puścilem ci starego fakenewsa o tym rozporządzeniu Benka a ty idziesz w
> temat jak w dym -w ten sposób zweryfikowałem że nie masz absolutnie
> wyczucia Ducha Kościoła, bo Kościół tak NIE działa.

Guzik zweryfikowałeś - chyba, że własną głupotę. Właśnie to ci powyżej
napisałam w odpowiedzi na tę kaczkę. Czytaj też (w erracie) mój przykład o
podatkach.
--
XL

73. Data: 2018-04-14 18:17:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 13:18:05 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie. INTELEKTUALNA I KOMPETENCYJNA.

czyli patrzysz po ludzku - czyli nie znasz wiary na którą się POwołujesz
bo w tej opcji największymi są ostatni i maluczcy o czym sam twój anty-autorytet
Franciszek wciąż nawija, czyli weź się wreszcie przyznaj że nawet ogarnąć się nie
potrafisz ;)

> [...]
> Ciebie łatwo znaleźć. No i skończyły mi się już policzki (miałam tylko
> dwa), a i nudzisz przeokropnie - więc dosyć już tej dysputy o... niczem.

Marudzisz. Jeszcze tylko się naucz przebaczać urojone wyrządzone ci krzywdy i to
nieskończoną ilość razy bo o to chodzi z tymi 7 czy 77 razami oraz za nie dziękować
-bo mamy zawsze dziękować za wszystko nieustannie...

74. Data: 2018-04-14 18:23:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 kwietnia 2018 13:18:15 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Guzik zweryfikowałeś - chyba, że własną głupotę. Właśnie to ci powyżej
> napisałam w odpowiedzi na tę kaczkę. Czytaj też (w erracie) mój przykład o
> podatkach.

Bronisz się/atakujesz/uosisz czyli wciąż chrześcijaństwo ci obce jak coś nie z tej
ziemi...jak wielu religiantom-pseudokatolom-niedochrzczeńcom-paskudom ;)

75. Data: 2018-04-14 21:04:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> razami oraz za nie dziękować -bo mamy zawsze dziękować za wszystko nieustannie...

Już Ty mnie nie pouczaj. Każda chwila mojego życia zawsze była i jest dla
mnie dowodem na istnienie Boga - innych dowodów nie potrzebuję.
I wiem, że jak ktoś usilnie twierdzi, że Boga nie ma i prowokuje wierzących
żądaniami dowodów na Jego istnienie - to jest najnieszczęśliwszym z ludzi.

--
XL

76. Data: 2018-04-14 22:12:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Bronisz się/atakujesz/uosisz czyli wciąż chrześcijaństwo ci obce

Tia. Następny, co za ,,prawdziwego" chrześcijanina uważa jedynie dupę
wołową, bez protestu pozwalającą wyżyć się na sobie i jeszcze za to
dziękującą.
I nadstawiającą nie drugi, a setny policzek do bicia.
Nie, to nie tak.
https://opoka.org.pl/biblioteka/P/PR/zk_drugip.html

--
XL

77. Data: 2018-04-14 22:35:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. To jedynie twoja interpretacja zasadvtwojej wiary sprzeczna z założeniami jej
twórcy. Jesteś religijnym pasożytem, bo żerujesz na pewnych religijnych zasadach
dorabiając do nich swoje interpretacje czasem sprzeczne z zasadami ustalonymi przez
twórcę religii. Twoje zaprzeczenie zasadzie nastawienia drugiego policzka jest
tworzeniem innej religii. Rozumiem że to kusząca perspektywa :)

78. Data: 2018-04-14 23:52:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. To jedynie twoja interpretacja zasadvtwojej wiary sprzeczna z założeniami jej
twórcy.

Zazdraszczam ci, że masz dostęp do oryginalnych założeń Twórcy mojej wiary
żtp. z pierwszej ręki. Ty niewątpliwie pozostajesz w tak wielkiej i ścisłej
łączności z jej Twórcą i Jego założenia masz prawo z Jego upoważnienia
przekazywać innym i weryfikować prawidłowość ich realizacji. Istny apostoł.
To widać.
A wieczorny obchód już był? Bo już późno, a widać, że leków nie dostałeś.

> Jesteś religijnym pasożytem, bo żerujesz na pewnych religijnych zasadach
> dorabiając do nich swoje interpretacje czasem sprzeczne z zasadami
> ustalonymi przez twórcę religii.

A tak dokładnie - kogo tu masz na myśli? Wyłuszczysz?

> Twoje zaprzeczenie zasadzie nastawienia drugiego policzka

Moje zaprzeczenie TWOJEJ INTERPRETACJI tej ,,zasady".

> jest tworzeniem innej religii.

Czyli wg ciebie jestem Bogiem! Tym ,,innym", oczywiście. Super!
LOL

> Rozumiem że to kusząca perspektywa :)

Rozumiem, że TWOJA INTERPRETACJA tej ukubionej zasady pewnego autoramentu
dziwolągów to ta jedyna ,,właściwa". Nue dziwię się, bo takie myślenie
dawałoby wam dostęp do wielkich zasobów rzeczonych policzków. Musi to byc
dla ciebie bardzo kusząca perspektywa - ale oto zonk, nic z tego - i
świetnie opowie ci to tekst linkowany wyżej przeze mnie, a musisz wiedzieć,
że tekstu tego autorem jest KAPŁAN. Podyskutuj sobie z nim o twoich jedynie
słusznych interpretacjach, moim religijnym pasożytnictwie itp. paranojach z
twojej parującej główki - i przekaż mu najnowsze wytyczne od ,,twórcy
religii", bo na pewno nie zna i musisz go ustawić do pionu.
A jak znowu zadzwoni do ciebie ,,twórca religii", koniecznie zgłoś
pielęgniarzowi - dostaniesz wtedy cukiereczek :-)

--
Zaszczyciła durnia łaskawą odpowiedzią XL

79. Data: 2018-04-15 08:30:03

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. W twoim przypadku nie trzeba nic wytłuszczać :) Gdy jeden z oberkapłanów
zarządzał aby kapłani jego religii żyli zgodnie z zasadami swojej wiary, czyli
skromnie to mu się podwładni zbuntowali, bo ich interpretacja religii w którą wierzą
jest trochę inna. Słyszałem że niedawno w ramach czyszczenia religii z pewnych
dowolnych interpretacji zaproponował rezygnację z piekła. Najpierw chce odebrać
luksusowe samochody potem kija. A Ty chcesz zrezygnować z pokory i miłości.
I nie myl Boga z religią, bo to zupełnie odrębne pojęcia. Inteligentna jesteś to
powinnaś zrozumieć :)

80. Data: 2018-04-15 09:15:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> interpretacja religii w którą wierzą jest trochę inna. Słyszałem że
> niedawno w ramach czyszczenia religii z pewnych dowolnych interpretacji

Taktak. Wiem. Słyszałeś - od innego, co tez tylko ,,słyszał". Jak tak dalej
pójdzie, to z tego waszego głuchego telefonu NOWA RELIGIA powstanie:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/la-repub
blica-przytacza-slowa-franciszka-pieklo-nie-istnieje
,826053.html
LOL

> Ty chcesz zrezygnować z pokory i miłości.

Ty chcesz mnie oceniać.
Zaraz pękniesz od tej pokory - a miłość to od dawna kazdym szwem już z
ciebie wyłazi.

> I nie myl Boga z religią,

J.w.

> bo to zupełnie odrębne pojęcia.

Teolog się nam tu objawił! Jakiś doktoracik?
LOL

> Inteligentna jesteś to powinnaś zrozumieć :)

A tę obgryzioną marchewkę wsadź sobie gdzieś, gdzie masz największą
potrzebę.

--
XL

Czy aby niezrozumiały wybryk Stwórcy?
O instynkcie śmierci wymyślonym przez Freuda.
Jak Żyd Zuckerberg fejkbuka udostępnił belekomu.
Nierozwiązany kompleks Edypa Tomasza Mackiewicza.
Żydzi zawsze ,,prześladowani" ?