Wloskie jedzenie

1. Data: 2000-08-21 09:01:23

Temat: Re: Optymalni to plaga! (Bylo: Wloskie jedzenie)
Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@...kuku.com> wrote in message
news:8niu61$64n$1@news.ipartners.pl...
> MORGANO <m...@p...onet.pl> wrote in message

[...]

> To jest jakas plaga, nie wystarczy Ci produkowanie sie na pl.sci.medycyna?

Zeby tylko na medycynie. Na pl.soc.wegetarianizm tez!?!?!

Niedlugo zalegna sie chyba w mojej lodowce... :-(

[...]

> PLONK

Tez.

> Marta

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-08-21 09:27:53

Temat: Re: Wloskie jedzenie
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula <u...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8njn6h$e9k$...@a...webcorp.com.pl...
> RATUNKU!!!!!!!!!!
> KWAŚNIEWSCY ATAKUJĄ!!!!
> POMOCY!!

Przerazajace jest podejscie Optymalnych do swojej diety. To sie jakas sekta
zrobila! Nie chodzi im juz to to, zeby wyszczuplec, tylko "byc szczesliwym,
troszczyc sie o swoich bliskich, ktorych kochasz" itp. MATKO BOSKA, CO JEST
GRANE?! Moze trzeba to zglosic do jakiegos urzedu zwalczajacego sekty, czy
co? Robi sie coraz straszniej. Niedlugo zaczna parami po domach chodzic i
pytac przez domofon: "czy myslales juz o swojej diecie?"...

Jader

1. Data: 2000-08-21 09:43:42

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Nie znam się na medycynie, ale tylko na kuchni. Trochę błonnika zawsze

To ciekawe, bo wszystkie twoje wywody dotycza aspektow medycznych, a zaden
kulinarnych. Ale moze tak jest bardziej optymalnie...

Jader

1. Data: 2000-08-21 09:57:51

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

To po prostu "LOVE & GREASE"
ER EN

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-21 14:56:16

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Bienias" <a...@u...net> schreef in bericht
> "Marta" <m...@...kuku.com> wrote in message
>
> [...]
>
> Zeby tylko na medycynie. Na pl.soc.wegetarianizm tez!?!?!
>
> Niedlugo zalegna sie chyba w mojej lodowce... :-(

Dobre to!
Danka

1. Data: 2000-08-21 15:01:06

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> schreef in bericht

> [...]
> co? Robi sie coraz straszniej. Niedlugo zaczna parami po domach chodzic i
> pytac przez domofon: "czy myslales juz o swojej diecie?"...

A to jest jeszcze lepsze Jader! Brawo! Ta sekta pobiles chyba wszystko!
Pozdrawiam,
Danka

Serwis Makaron i kolejne nowości
proste dania
grzybki
Gdzie przepisy na dania z frytkownicy ???
Make money with no effort 6311