Włosy znowww:((((

1. Data: 2003-12-02 14:13:25

Temat: Włosy znowww:((((
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie mam tego dosc!!! Umyje włosy (nie mam ich duzo sa rzadkie i
cienkie). I 5 min po umyciu robi sie z nich siano. Suche sianooooooo nie
chca sterczec. Sa jak przyklapniete siano na polu. Suche pozbawione zycia.
Blagam pomozcie. A nie chce być w dodatku łysy. Być moze mi wypadaja. Nie
wiem co robić. Sa takie słabe.!!!!!! Pleaseeeee.

Łukasz

1. Data: 2003-12-02 14:15:45

Temat: Re: Włosy znowww:((((
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 15:13:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Łukasz* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Blagam pomozcie. A nie chce być w dodatku łysy. Być moze mi wypadaja. Nie
> wiem co robić. Sa takie słabe.!!!!!! Pleaseeeee.

Najpierw zmiana szamponu.
Sprawdza sie Gliss Kur z jedwabiem.
Mips go polecala, i slusznie prawila... przerzucilam sie na niego i jestem
zadowolona.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 14:41:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Dec 2003 15:13:25 +0100, Łukasz <l...@i...pl> wrote:
[...]

mysle, ze powinines jednak sie jakos dowiedziec, czy ci wypadaja czy nie.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-02 15:40:07

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
>po umyciu robi sie z nich siano. Suche sianooooooo nie
> chca sterczec. Sa jak przyklapniete siano na polu. >Suche pozbawione
zycia.
> Łukasz

Odnosnie wypadania włosów to nie wiem co polecić. Ale ja do niedawna miałam
ten sam roblem z suchymi włosami. Dodatkowo mam rozjaśnione włosy.
Długo szukałam czegoś co mogło by mi pomóc, ale próby kończyły się raczej
marnym efektem. Niedawno jednak odkryłam coś naprawdę rewelacyjnego. W YR
kupiłam trzy rewelacyjne preparaty: eliksir wygładzająco-odżywczy, szampon
wygładzająco-odżywczy i odżywkę wygładzającą. Eliksir nakłada się na jakieś
20 min. przed myciem włosów. Efekt jest naprawdę świetny już po pierwszym
uzyciu. Choć myślę, że sama odżywka plus szampon też pomoże. Naprawde
polecam te produkty gwarantując ich skuteczność.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-12-03 12:08:16

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wzmocnienie dobra jest odzywka 1000 polecana na urodzie:TREATMENT WAX
(wosk) do kupienia w sklepach zielarskich i niektorych aptekach.Po umyciu
wlosow nalezy wmasowac w nie ta odzywke i najlepiej potrzymac z 10-20 min
pod recznikiem, a nastepnie splukac woda.
Slyszalam tez ze dobre sa kapsulki "Radicalu" do kupienia w sklepach
ziolowych i aptekach ale sama nie probowalam. Te kosmetyki nie sa
szczegolnie drogie ok 20 zl za jeden. Ale jesli wlosy bardzo ci wypadaja,
idz do dermatologa bo jesli to jakas choroba lub brak witamin to zadne
kosmetyki nie pomoga.

Pozdrawiam Beata

Retinol
dobry róż