dobry róż

1. Data: 2003-12-02 14:02:21

Temat: dobry róż
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego, nieosypującego się różu, w miarę trwałego o ciepłym
odcieniu brzoskwini czy czegoś podobnego (jestem jesienią). Czy polecicie coś
godnego uwagi?
Pozdrawiam- R.

1. Data: 2003-12-02 14:09:52

Temat: Re: dobry róż
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 15:02:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Reniaszka* skreślił te oto słowa:

> Poszukuję dobrego, nieosypującego się różu, w miarę trwałego o ciepłym
> odcieniu brzoskwini czy czegoś podobnego (jestem jesienią). Czy polecicie coś
> godnego uwagi?

Dobry róz to Loreal z witamina C. Dwa tygodnie z taka pewna niesmialoscia
kupowalam, ale nie zaluje... narawde dobrze sie sprawdza ( tak jak
poprzednie Loreala). Co najwazniejsze - nie jesttak twardy jak róze
Burżuja. A co do koloru - pewnie mają, choc nie przygladałam sie zbytnio,
bo ja uzywam rózu rózowego.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 14:34:25

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Dec 2003 14:02:21 +0000 (UTC), Reniaszka <r...@N...gazeta.pl>
wrote:
: Poszukuję dobrego, nieosypującego się różu, w miarę trwałego o ciepłym
: odcieniu brzoskwini czy czegoś podobnego (jestem jesienią). Czy polecicie coś
: godnego uwagi?

nie mam wielkiego doswiadczenia z rozami, ale najwiecej odcieni do wyboru
widzialam u bourjois. maja dobra opinie. tylko nie licz na pedzelek, ktory
jest w opakowaniu - wyjatkowo beznajdziejny.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-02 14:51:40

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Poszukuję dobrego, nieosypującego się różu, w miarę trwałego o ciepłym
> odcieniu brzoskwini czy czegoś podobnego (jestem jesienią). Czy polecicie
coś
> godnego uwagi?

Mogę polecić burżuja. Używam go aktualnie i jestem całkiem zadowolona.
Napewno mogę powiedzieć, że jest trwały. Odcieni mają całkiem sporo w bardzo
ładnych kolorach więc napewno mogłabyś coś sobie dobrać, tyle że załączony
pędzelek jest do bani i o wiele bardziej nadaje się do odkurzania
niedostępnych zakamarków w drobnych bibelotach. Ja używam do tego miękkiego
pędzla takiego jak do pudru i wtedy nakłada się go bardzo dobrze i
równomiernie. Ale fakt, że trochę twardy jest jak pisała Lia i przez to mam
wrażenie, że nie zużyje go przez wieki. Wystarczy odrobina, żeby się
umalować, a nie widać w pudełeczku, że go ubywa.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-02 15:33:00

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję dobrego, nieosypującego się różu, w miarę trwałego o ciepłym
> odcieniu brzoskwini czy czegoś podobnego (jestem jesienią). Czy polecicie
coś
> godnego uwagi?
POlecam ci roz lumene, tylko nie pamietam jak z odcieniami. Jest
niedrogi, a trzyma sie dlugo i rozprowadza rownomiernie. Ja uzywam odcienia
lila, ktory jest szalenie uniwersalny.

Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-02 15:45:14

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bqi61d$j4g$1@inews.gazeta.pl...> Poszukuję dobrego, nieosypującego się
różu, w miarę trwałego

Ja uzywam Inglota i jestem zadowolaona. Plusem jest też to, że jest
niedrogi.
Wybór odcieni też nie jest taki skromny.

1. Data: 2003-12-02 16:56:34

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uzywam Inglota i jestem zadowolaona. Plusem jest też to, że jest
> niedrogi.
> Wybór odcieni też nie jest taki skromny.

Ingot jest Ok ale niestety szybko się kończy :(
tweetka

1. Data: 2003-12-02 17:42:40

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:jod8orzh7btf.dlg@Lia.pyry.net:

> Dobry róz to Loreal z witamina C.

O tototo! Kiedyś już go polecałam. Z tym, że ja go zużyłam w
charakterze cieni do powiek, bo różem jako różem posługiwać się nie
umiem:(

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-02 17:46:40

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 18:42:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mips* skreślił te oto słowa:

> O tototo! Kiedyś już go polecałam. Z tym, że ja go zużyłam w
> charakterze cieni do powiek, bo różem jako różem posługiwać się nie
> umiem:(

No ja róz nakladam na powieki "lekką ręką" jak nie maluje oczy, co bardziej
twarz ozywic... ale nei wpadlam zebytak normalnie dokladne makijaż oczu z
niego zrobić... ale wypróbuje rano :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 18:59:12

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:jdbzxuboqozj.dlg@Lia.pyry.net:

> nei wpadlam zebytak normalnie dokladne makijaż oczu z
> niego zrobić

Szczerze mówiąc, mój róż w odcieniu bladoróżowym;) był najlepszym
cieniem, jaki miałam.
Spróbuj, może i Tobie podpasuje:)

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

Rzeszów kosmetyczka
Zapach dla brunetki 30
aplikator - gąbeczka do podkładu
po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
balsam do skóry suchej bezzapachowy