Wpisowe do spółdzielni - jest czy nie ma ?

1. Data: 2004-07-22 08:41:18

Temat: Wpisowe do spółdzielni - jest czy nie ma ?
Od: "Yaro" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy płaci się jeszcze jakies wpisowe do Spółdzielni Mieszkaniowej?
Bo słyszałem , ze nie. A mi każa zapłacic 1300 zł. 800 zł wpisowego + 2
udziały po 250 zł.

Troche przegiecie :-@

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2004-07-22 11:10:24

Temat: Re: Wpisowe do spółdzielni - jest czy nie ma ?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yaro" <j...@g...pl> wrote in message
> Czy płaci się jeszcze jakies wpisowe do Spółdzielni Mieszkaniowej?
> Bo słyszałem , ze nie. A mi każa zapłacic 1300 zł. 800 zł wpisowego + 2
> udziały po 250 zł.

Jest wpisowe. Każda spółdzielnia sama ustala kwotę. Ja słyszałem ceny od 250
zł (ja płaciłem 1000 zł) do 4000 zł.

1. Data: 2004-07-22 11:31:25

Od: "chris" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest wpisowe. Każda spółdzielnia sama ustala kwotę. Ja słyszałem ceny od
250
> zł (ja płaciłem 1000 zł) do 4000 zł.

Sprawa wyglada tak ze bedac u notariusza dowiedzialem sie ze nie ma
obowiazku placenia (od poczatku kwietnia bodajze) ... bo zmienili ustawe.
Sam jednak zaplacilem te 1000 pln .... Dlaczego? Bo mi w spoldzielni
powiedzieli ze jak nie zaplace, wtedy mnie nie przyjma w poczet czlonkow
spoldzielni .... Mysle sobie nie to nie .... Zaraz potem jednak dodali ze
najprawdopodobniej niedlugo wprowadza cos takiego jak inne (znaczy sie
wyzsze) czynsze dla mieszkancow ktorzy nie sa czlonkami tejze spoldzielni
...... (...) Druga strona medalu jest taka, ze przy meldowaniu sie w
urzedzie miasta musisz okazac przydzial mieszkania spoldzielczego od wladz
spodzielni ..... A jezeli czlonkiem nie jestes to takiego glejtu nie
dostaniesz ....

pozdrawiam
Krzychu

1. Data: 2004-07-22 11:39:42

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 13:31:25 +0200, chris wrote:

> 250
>>

> Sprawa wyglada tak ze bedac u notariusza dowiedzialem sie ze nie ma
> obowiazku placenia (od poczatku kwietnia bodajze) ... bo zmienili ustawe.

to nie tak - kiedyś była wykładnia prawa, że umowa notarialna w tym
przypadku jest nieważna jeżeli spółdzielnia nie przyjmie cię w poczet
swoich członków, ale NSA bodajże zinterpretował prawo na korzyść nabywcy -
że właścicielem mieszkania stajesz się nawet jeśli spółdzielnia cię nie
chce przyjąć. Ale jak sam widzisz są inne rzeczy które wpływają na to że
powinieneś być członkiem spółdzielni

Danny
http://www.teampoland.prv.pl - internetowy projekt
poszukiwania leku na rak

1. Data: 2004-07-22 12:46:26

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urzedzie miasta musisz okazac przydzial mieszkania spoldzielczego od wladz
> spodzielni ..... A jezeli czlonkiem nie jestes to takiego glejtu nie

To nie do końca jest tak, podobno teraz nie trzeba byc członkiem
spółdzielni. A papiery jak najbardziej dostaniesz, bo niedawno klientka
sprzedawała takie mieszkanie i miała aktualne papiery ze spółdzielni, gdzie
było napisane, ze ona nie jest członkiem spółdzielni, ale normalnie tam
mieszkała, płaciła czynsz, etc. Bardziej sie nie zagłebiałem w te przepisy,
bo to nie moja działka.

1. Data: 2004-07-22 12:48:48

Od: "Yaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale jak sam widzisz są inne rzeczy które wpływają na to że
> powinieneś być członkiem spółdzielni

Wiec widze, ze jednak sie bez tego nie obejdzie :-(((((((

Dzieki Panowie

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2004-07-22 13:54:34

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jak już będą dzielić spółdzielnie, a może tego dozyjemy, to nie-członek
(bez udziału), nie będzie miał udziału w majątku.
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-07-22 19:41:07

Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cdo74i$28bg$1@mamut1.aster.pl...

> Jest wpisowe. Każda spółdzielnia sama ustala kwotę. Ja słyszałem ceny od
250
> zł (ja płaciłem 1000 zł)

No to juz wiemy dlaczego bombastyczny jest takim wielbicielem spółdzielni i
uwaza ze 'kupil' tam mieszkanie. Jak sie weszlo miedzy wrony i kapital jest
wtopiony to sie czesto plecie androny ze wlasny kat jest 'kupiony'.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-07-23 06:46:36

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> wtopiony to sie czesto plecie androny ze wlasny kat jest 'kupiony'.

Znowu się tutaj pojawiasz szmaciarzu? Co za menda internetowa.

1. Data: 2004-07-24 07:47:02

Od: "Lennyb" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy płaci się jeszcze jakies wpisowe do Spółdzielni Mieszkaniowej?
> Bo słyszałem , ze nie. A mi każa zapłacic 1300 zł. 800 zł wpisowego + 2
> udziały po 250 zł.

Kupiłem niedawno mieszkanie, olałem płacenie spółdzielni wpisowego (1200PLN)
bo już nie ma takiego obowiązku, i ...
nic się specjalnego nie stało. Czynsz mam taki sam jak inni, dostałem bez
problemu wszystkie potrzebne oświadczenia, zgody i papiery potrzebne mi od
nich przy remoncie. W statucie mojej spółdzielni nie ma nic o tym, że
członkowie spóldzielni mają jakieś specjalne zniżki, prawa itd, więc nie ma
podstaw do innego traktowania tych, którzy nie są członkami. Nie mam tylko
prawa głosu :-)
Jakby to było 200 czy 300 PLN to byłaby inna rozmowa. Takie sumy to spore
przegięcie, zwłaszcza, że nie jest to nowe mieszkanie.

Tomasz Biernacki

Lodówka i wnęka 60 cm
Woolite Perła
ruchome karnisze ?