Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?

1. Data: 2015-01-09 19:24:00

Temat: Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

My tego, co prawda, nie pamiętamy i może to być dla współczesnego człowieka
szokujące, ale częstym problemem w elektryfikacji wsi polskich był opór ich
mieszkańców. Elektryczność dawała światło, jednak jej źródło i sposób działania
należał do zagadnień z zakresu czarnej magii, a ta jednoznacznie wiodła do piekła.
Tam zaś na samym dole na odbiorców prądu czekał Boruta, w garncu żarzyła się ognista
zupa, która w połączeniu z grzesznikiem stanowiła potrawę-przestrogę dla pokoleń -
aby broń Boże nie korzystać z możliwości, jakie niesie za sobą to źródło energii.

http://gazetabaltycka.pl/promowane/edu-gaming-vs-pol
ska-edukacja-konflikt-elektrycznosci-z-dawna-zabobon
na-polska-wsia

2. Data: 2015-01-09 22:54:00

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> My tego, co prawda, nie pamiętamy i może to być dla współczesnego człowieka
szokujące, ale częstym problemem w elektryfikacji wsi polskich był opór ich
mieszkańców.

Czy juz pociagnieto linie do eskimosow i aborygenow, moze oni tez
by chcieli?

3. Data: 2015-01-10 13:30:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szkan..
A ty się boruty nie boi, przecież szatany wróciły, wszędzie twój kler widzi szatany,
jeszcze zawału dostaniesz jak proboszcz co zobaczył pierwszy samochód, wóz bez koni
jechał i dyszał, trząs się cały, bo moce piekelne go napędzały, teraz gendery,
in-vitra, jeszcze z gniazdka ślepiami zły zabłyście i ciebie porwie do piekła
gorącego .?

4. Data: 2015-01-10 13:48:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A że komuna się nie pierdoliła z debilstwem i pała po ryju szła bo elektryfikacji by
nie było. To teraz byłoby to niemożliwe, kler z ambon by wył, prosiaki w sejmie,
jęki męczonych w drutach by słyszeli, baby z dziadami by z krzykiem na ryju Jezus ,
zapienionym, by warszawę podpalali i bruk rozwalali, że ci przeklęci chcą szatany w
polszeeee zakładać, żydy za tym jak nic stoją, upadły zachód cywilizacja zła.
Okupacja Łunnnii .Widzicie dlatego buractwo trzeba pałować, bo jak burakowi pała na
ryju nie chula, chce wszystkich schamić i sprowadzić do swoje prymitywizmu razem z
sektą tranwestytów w sukienkach .

5. Data: 2015-01-10 18:00:48

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> A że komuna się nie pierdoliła z debilstwem i pała po ryju szła bo elektryfikacji
by nie było.

Jak zwykle pierdolisz. Na wioskach podlaczali kilka lat temu
do sieci wodociagowej, tylko tym ktorzy chcieli.

6. Data: 2015-01-10 18:16:41

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> Jak zwykle pierdolisz. Na wioskach podlaczali kilka lat temu
> do sieci wodociagowej, tylko tym ktorzy chcieli.

Bo komuna zlikwidowała analfabetyzm i upowszechniała naukowy pogląd na
świat

7. Data: 2015-01-10 18:35:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Bo komuna zlikwidowała analfabetyzm i upowszechniała naukowy pogląd na
> świat

Naukowy? Wiara w Marxa, Engelsa, Lenina i Stalina to światopogląd naukowy?

--

Chiron

8. Data: 2015-01-10 18:52:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2015 18:16:41 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Bo komuna zlikwidowała analfabetyzm i upowszechniała naukowy pogląd na
> świat

:-D
:-D
:-D

9. Data: 2015-01-10 19:07:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
To prawda, komunizm przyniósł kult nauki, bo był inteligencki, dopuki zakonnik Stalin
nie zmienił go w nową religie, bo był burakiem. Dlatego takie poparcie miał na
początku, bo ludzie widzieli jak znika ciemnota, zabobon, głupota, czary mary i
szatany. KOMUNIZM wyciągnął polske z uwstecznienia, jak też przez budowe mieszkań
spowodował bumy porodowe, bo to główna cecha, ludzie rodzą bo mają gdzie mieszkać.
Nie jest to dziwne że popierali go Szmborska, Miłosz itd, bo to byli patryjoci i
widzieli jak kraj kwitnie, wyciągany z dna klerykalnych zabobonów.

10. Data: 2015-01-10 19:24:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Powiedz my Chiruś co to za dobro, jak kler robił wszystko aby lud w ciemnocie trzymać
i wykorzystywać i tu nagle przychodzi pierwsza faza komunizm, naszego ala Żeromski i
ten chłop nie obrabia za darmo pola wikaremu, którego ten diabłem straszy, bo silnik
wymyślili , tylko dostaje mieszkanie, prace za którą dostaje pieniądze i do szkoły
chodzi zaocznie lub wieczorowo, bo jest skrócony dzień pracy, z niewolnika na godzin
12 lub 8 . Gdzie ten chłop uczy się czym jest silnik i to powszechnie, tym samym kraj
się rozwija.

Islamofobia
Chcieli zabić szatana
Katolickie pola śmierci