Wrażliwość

51. Data: 2014-12-10 22:59:07

Temat: Re: Wrażliwość
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-12-10 21:29, Qrczak pisze:

>Też właśnie o tym myślałam, że są chwile, kiedy jesteśmy bardziej
>uwrażliwieni, jacyś bardziej wzruszliwi. Różnymi to jest sprawami
>uwarunkowane, często osobistymi silnymi przeżyciami.

To jest cos co nazywam "kontekstem", stanem w jakim w danej chwili jest
umysł. Zjawisko jest bardzo szerokie i dotyczy wszystkich odczuć i nastrojów
jakich doświadczamy, np. strach (w nocy ma większe oczy). Skoro o muzyce, to
np. support przed koncertem pozwala właściwemu wykonawcy od razu mieć
przygotowanego, we właściwym nastroju, słuchacza.

52. Data: 2014-12-10 23:00:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-12-10 21:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-10 15:20, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

>Nie wiem, po jakiemu Ty do mnie mówisz.

Tyt(u)łuje Cię.

53. Data: 2014-12-10 23:02:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

54. Data: 2014-12-11 16:43:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale czy to kwestia wiedzy? Niektórzy wiedzą, znają, przeżyli, a łez
> nie leją. TU zasadza się kwestia!

Bezduszne psychopaty.

> Że Mateusz.

Nie dziwię się. Mateusz był cool.

55. Data: 2014-12-11 16:47:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz, zaraz! Czy brak płaczu w chwilach wzruszenia to emocjonalne
> sieroctwo?

Nie. Skrótem myślowym.

56. Data: 2014-12-11 19:05:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 23:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Tyt(u)łuje Cię.

Aaa, Lucy to nawet znam, widziałam. Nawet mnie trochę wzruszyła w jednym
momencie.

Ewa

57. Data: 2014-12-11 20:25:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaa, Lucy to nawet znam, widziałam. Nawet mnie trochę wzruszyła w jednym
> momencie.

Blisko, coraz bliżej.

w konwencji

58. Data: 2014-12-11 21:18:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 20:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-11 19:05, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Blisko, coraz bliżej.

A to drugie to tylko ze słyszenia znam. Tytuł. Coś nie na czasie jestem...

Ewa

Mgła
Dlaczego pozwalacie się okłamywać?
Co za naród?