Wrazliwosc kobiet...

1. Data: 2002-10-23 17:45:05

Temat: Wrazliwosc kobiet...
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak mi sie skojarzylo... Swego czasu byla tu chyba krotka dyskusja o
brutalnosci i wrazliwosci kobiet. Kolega dzisiaj opowiadal mi jak w
sasiedniej miescinie niedawno trojka malolatow brutalnie zamordowala jakas
kobiecine. Ta trojka to jeden malolat i dwie dziewczyny. Ponoc to on wpadl
na pomysl aby ostatecznie ja zabic (moze chcial dziewczynom zaimponowac?),
ale jego mlode kolezanki chetnie sie na to zgodzily.

pozdrawiam
Greg

2. Data: 2002-10-23 18:28:11

Temat: Re: Wrazliwosc kobiet...
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na pomysl aby ostatecznie ja zabic (moze chcial dziewczynom zaimponowac?),
> ale jego mlode kolezanki chetnie sie na to zgodzily.

Przecież te przykłady, nawet w dużej niekiedy liczbie, to tylko patologia.
Nie można tu mówić o regule. Raczej należałoby dociekać dlaczego
reguła w tych przypadkach zawiodła?

Bacha.

3. Data: 2002-10-23 18:35:03

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message

| Przecież te przykłady, nawet w dużej niekiedy liczbie, to tylko patologia.
| Nie można tu mówić o regule. Raczej należałoby dociekać dlaczego
| reguła w tych przypadkach zawiodła?
|
| Bacha.

Nie zapomniałaś o czymś?

Saulo

4. Data: 2002-10-23 18:44:15

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" w news:ap6pl5$4f8$1@foka.acn.pl napisał(a):

> Przecież te przykłady, nawet w dużej niekiedy liczbie, to
> tylko patologia. Nie można tu mówić o regule.

A gdzie ja mowie o regule? Fakt, faktem, ze naprawde tyle zawzietosci w
wydaniu kobiet widzialem w swoim zyciu, ze spokojnie moge powiedziec - gdy
kobieta pala gniewem to miej Boze w opiece tych w kierunku ktorych jej
agresja jest skierowana :)

> Raczej należałoby dociekać dlaczego reguła w tych
> przypadkach zawiodła?

Przed napadem ponoc pili wina. Po obrabowaniu zamordowanej kupili butelke
wodki i poszli ja wypic do mieszkania jednej z dziewczyn (okolo 2 w nocy).
Ponoc matka tej dziewczyny nawet nie wiedziala, ze jej nie bylo/zaprosila
znajomych. Wnioskuje z tego, ze pewnie i mamusia byla w niezlym stanie. To
moze sporo tlumaczyc. Pojawily sie sprzyjajace okolicznosci do wyzwolenia
owej agresji.

pozdrawiam
Greg

5. Data: 2002-10-23 22:43:03

Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Oct 2002 19:45:05 +0200, "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
wrote:

>na pomysl aby ostatecznie ja zabic (moze chcial dziewczynom zaimponowac?),
>ale jego mlode kolezanki chetnie sie na to zgodzily.

klania sie "Czesc Tereska"

to tez jest niezle:

http://www.slabaplec.prv.pl/

(niektóre teksty wygladaja na sfabrykowane, ale klimat jest
autentyczny)

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

6. Data: 2002-10-24 07:06:00

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zapomniałaś o czymś?
>
> Saulo

Skleroza? Odpukać (Kto tam?).
O czym zapomniałam? :O

Bacha.

7. Data: 2002-10-24 07:09:06

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg :

> [...]
> wydaniu kobiet widzialem w swoim zyciu, ze spokojnie moge powiedziec - gdy
> kobieta pala gniewem to miej Boze w opiece tych w kierunku ktorych jej

Pewnie. Baby to potwory. Co ci faceci w nas widzą? ;)

> [...]
> moze sporo tlumaczyc. Pojawily sie sprzyjajace okolicznosci do wyzwolenia

Bojawiem. Lubię słodkiego szampana i wermuty. Nie często, ale parę razy
zdarzyło mi się nieco przedawkować (tu rumieniec). ;)
Byłam wtedy znacznie wrażliwsza niż zwykle i mazałam się byle czego.
A już na pewniaka nie miałam skłonności do mordu.
To chyba nie w tym rzecz, jako że dobrego to i kościół nie zepsuje, a złego
to i knajpa nie naprawi. Czy jakoś tak.

Bacha.

8. Data: 2002-10-24 07:21:14

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

| patologia.
| > |

| Skleroza? Odpukać (Kto tam?).
| O czym zapomniałam? :O
|
| Bacha.

O autoironicznym uśmieszku na końcu?

Saul:o)

9. Data: 2002-10-24 07:44:33

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> napisała:
> To chyba nie w tym rzecz, jako że dobrego to i kościół nie zepsuje, a
złego
> to i knajpa nie naprawi. Czy jakoś tak.

Hi! Hi! Analogicznie jak z nami facetami... Kochamy szybkie kobiety i piekne
samochody ...

Ba, sa jeszcze wybrani ;-) Szukaja kobiet z grubym cialem i jedrnym
portfelem ;-)

Usmiechnietego dnia Basiu :-) :-)

Marek

10. Data: 2002-10-24 07:53:28

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, sa jeszcze wybrani ;-) Szukaja kobiet z grubym cialem i jedrnym
> portfelem ;-)

To ci wybredni. ;))

> Usmiechnietego dnia Basiu :-) :-)
>
> Marek N.

Wzajemnie. :)

Bacha.

Prosba o uwagi nt. programu komputerowego do nauczania
cos na poprawe humoru:))
Testy???
czy ktoś mi wytłumaczy???
Skłonności