Wroble - jak sie ich pozbyc z krzaka przed domem?

1. Data: 2001-07-03 08:14:21

Temat: Wroble - jak sie ich pozbyc z krzaka przed domem?
Od: Kacper <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Otorz przy domu pnie sie krzak, na ktorym ciagle przesiaduja wroble...
Wszystko bylo by w porzadku, gdyby nie to, ze przesiaduja na nim tylko
najedzone sztuki, odpoczywaja... a po odpoczynku kupke ;-( i znowu po
jedzenie leca, zeby wrocic i tak w kolko...
Pod krzakiem nie jest juz tak przyjemnie... :-(((
Przyznam, ze ciagle potrzasanie krzakiem na dluzsza mete jest meczace
i zaczyna wkurzac czlowieka..\
Poza tym - wiadomo nie mozna stac przy tym felernym krzaku 24 godz. i
ciagle nim potrzasac...
Moze ktos juz sie zmierzyl, wie jaka to "walka z wiatrakami" i moglby
mi pomoc.
Moze sa jakies zlote srodki, odstraszacze i cokolwiek...
Z gory dziekuje za pomoc :-)

`^'^', Pozdrawiam
" ? Kacper
` /
E-mail: l...@w...pl
G-G# 252639

2. Data: 2001-07-03 10:36:39

Temat: Re: Wroble - jak sie ich pozbyc z krzaka przed domem?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper napisal:

> [...]
> mi pomoc.
> Moze sa jakies zlote srodki, odstraszacze i cokolwiek...

Kot, a właściwie lepiej kotka. Wszystkie strachy na wróble działają
tylko na początku. Zresztą dzwoniący krzak tez chyba nie jest przyjemny
:-)

Krycha

3. Data: 2001-07-09 18:59:15

Od: Wojtek Sienkiewicz <f...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

KUP KOTA..:-)

4. Data: 2001-07-10 07:40:36

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Wojtek

> KUP KOTA..:-)

Tam od razu kup. Peta sie teraz tyle bezpanskich i zaniedbanych
zwierzaków (sezon ogórkowy), wystarczy sie troche rozejrzec.

Tylko uwaga - koty portafia byc dosyc drastyczne: moje dwa maluchy do
tej pory zadowalaly sie zascielaniem podlóg muszymi trupami, ostatnio
przyniosly do domu rozszarpana zabe :-((

Starszy uracza nas czasami zdechla mysza (od pasa w dól, reszta ginie
w niewyjasnionych okolicznosciach) lub kosami (podobnie jak myszy - od
pasa w dól). Widok niezbyt przyjemny, ale za to nikt sie nie
interesuje moimi czeresniami i nie podgryza korzeni.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Przydomowe oczyszczalnie ścieków, filtry do wody, chemia basenowa.
Filtry do wody, przydomowe oczyszczalnie ścieków, chemia basenowa.
wiklina
clematis
Strony o ogrodach