clematis

1. Data: 2001-07-02 12:03:18

Temat: clematis
Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za glupie pytanie, ale mam w *instrukcji oblugi*, ze
powinnam przyciac go na wysokosci 70 cm. Kiedy powinnam to zrobic?
(po sezonie letnim?) i w ktorym miejscu najlepiej. Jesli nie bedzie
chcialo sie Wam odpowiedziec, to skierujcie mnie do jakiegos
wyczerpujacego poradnika, ktory chetnie zakupie.

:))))
pozdr.
ewa
--
To nie ludzie! To Wilkomeny!
***********************

2. Data: 2001-07-02 14:00:58

Temat: Re: clematis
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <p...@s...com.pl> wrote in message news:3B406305.6B032209@se.com.pl...
> przepraszam za glupie pytanie, ale mam w *instrukcji oblugi*, ze
> powinnam przyciac go na wysokosci 70 cm. Kiedy powinnam to zrobic?

Ja tego typu instrukcje po prostu ignoruje. A klematis
kwitnie wspaniale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-07-02 20:31:22

Od: "v772" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z praktyki ok.5 letniej wiem, ze jest to roslinka bardzo odporna na wszelkie
ciecie.
Osobiscie tne wczesna wiosna ok.15-20 cm nad ziemia , kwitna b. ladnie.

4. Data: 2001-07-03 04:04:11

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ewa" <p...@s...com.pl> napisal w wiadomosci
> przepraszam za glupie pytanie, ale mam w *instrukcji oblugi*, ze
> powinnam przyciac go na wysokosci 70 cm. Kiedy powinnam to zrobic?
> (po sezonie letnim?) i w ktorym miejscu najlepiej.

To wszystko zalezy od odmiany jaka masz (jest kilka prostych ogolnych zasad)

> Jesli nie bedzie
> chcialo sie Wam odpowiedziec, to skierujcie mnie do jakiegos
> wyczerpujacego poradnika, ktory chetnie zakupie.

Ksiazka "Powojniki", aktualnie w ksiegarniach, gdzies mi sie zapodziala wiec
nie podaje autora.

IK

5. Data: 2001-07-03 06:07:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcialo sie Wam odpowiedziec, to skierujcie mnie do jakiegos
> wyczerpujacego poradnika, ktory chetnie zakupie.

Zajrzyj na strone http://www.clematis.com.pl/english/index.html - jest
bardzo wyczerpujaca (tzn. merytorycznie, bo ogladac mozna do upojenia:-))

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2001-07-03 09:30:29

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Kordal wrote:

> Uzytkownik "ewa" <p...@s...com.pl> napisal w wiadomosci
>
> To wszystko zalezy od odmiany jaka masz (jest kilka prostych ogolnych zasad)

General Sikorski (z niebieskimi kwiatkami)

pozdr.
ewa
--
To nie ludzie! To Wilkomeny!
***********************

7. Data: 2001-07-03 11:58:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> General Sikorski (z niebieskimi kwiatkami)

Ten powojnik, którym cieszymy sie oboje, tnie sie bardzo wczesna wiosna w
pierwszym roku ok. 30 cm nad ziemia, w drugim 70, a w nastepnych 150 cm.
Ta rosline posadzilem w zeszlym roku i jeszcze nie kwitla. Kilka lat temu
"zeszla" na uwiad inna roslina tej samej odmiany.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2001-07-06 07:38:14

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> [...]
> Ta rosline posadzilem w zeszlym roku i jeszcze nie kwitla. Kilka lat temu
> "zeszla" na uwiad inna roslina tej samej odmiany.

mialam wiecej szczescia, bo moja kwitla:) a co do ciecia 30 cm. w pierwszym
roku, to musze sie przyznac, ze General mnie wyreczyl i poprostu wszystko co
bylo pow. 30 cm uscho i odpadlo. A potem zaczelo rosnac z szalona
predkoscia..:)

Chcialam tez w tym miejscu wszystkim bardzo podziekowac za cenne rady:)))

pozdr.
ewa
--
To nie ludzie! To Wilkomeny!

Strony o ogrodach
Czarne zuczki na kwiatach dyni
gardena_system
Bonsai
Filtry do wody i przydomowe oczyszczalnie ścieków.