Wroclaw

1. Data: 2002-11-26 18:41:40

Temat: Re: Wroclaw
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kuleczka" <k...@p...onet.pl> :

> W Katowicach na ul. Kochanowskiego. Ale podobno w jakiejs gazecie o
> takich iglach pisali, wiec moze i w innych sklepach sie pojawily?

Na pewno sa (no moze nie sa - ale na pewno jakis czas temu byly) do
zamowienia w Kokardce.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-27 09:25:36

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak apropos ciekawych miejsc gdzie sie mozna wybrac to koło Jeleniej jest
REWELACYJNY sklep lniarski, mnóstwo lnu do wyboru i koloru (kolo zakładów
lanirskich) bylam tam dwa tygodnie temu i mnie wcięło kompletnie; a poniewaz
często jezdze w tamte okolice to nie miałabym nic przeciwko żeby sie wybrac
wiekszą grupą (hihi, wyprawa po len...) tylko ze ja autobusem jezdze :((
Magdalena

1. Data: 2002-11-29 21:41:38

Temat: Odp: Wroclaw
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beazuku <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Hej!
> dzieki za informacje. Siostra mieszka niedaleko LUbina i szydelkuje i
drutuje a
> ja krzyzykuje to moze cos tam wyszperamy.
> Pozdrawiam
A gdzie jesli mozna wiedziec???
Bo ja tu okolicznych mam mam jak na lekarstwo.Ona mama???Z reszta nawet
jesli nie,to w kazdym razie robotkuje,tez juz ja lubie...
agra

Burda
PC Stitch Viewer
Sweterki na drutach...