Wrocław

1. Data: 2001-10-04 10:29:59

Temat: Wrocław
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka w przyszłym tygodniu mój mężulek wyjeżdzana tydzień do Wrocławia może
ktoś poleci jakieś dobre nie drogie knajpki , bary, restouracje gdzie
mógłby dobrze a niedrogo zjesc :) z gory dziękuje za pomoc
ania

1. Data: 2001-10-04 10:42:28

Temat: Re: Wrocław
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cinas <c...@k...prv.pl> wrote in message
> [...]
> ktoś poleci jakieś dobre nie drogie knajpki , bary, restouracje gdzie
> mógłby dobrze a niedrogo zjesc :) z gory dziękuje za pomoc

Ja polecam restauracje grecka na placu Solnym, bylam kilka razy, jedzonko
pycha i niedrogo.
Asia

1. Data: 2001-10-04 10:53:31

Temat: Odp: Wrocław
Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cinas <c...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9phdme$bou$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ktoś poleci jakieś dobre nie drogie knajpki , bary, restouracje gdzie
> mógłby dobrze a niedrogo zjesc :) z gory dziękuje za pomoc

Witaj aniu, tu ania! z wroclawia.
Polece - knajpka w uliczce bocznej rynku.
Kiedys do w-wia przyjechali ludzie z calej Polski na plener fotograficzny i
zatargalam wszystkich do tej knajpki. Lizali palce i najedli sie do syta, a
do tego chwalili, ze niedrogo za taaaakie porcje.

Knajpka nazywa sie PIRAMIDA (zarcie niby ze egipskie...ale bardzo w Polsce
popularne, malo wydziwien), znajduje sie na ul. Igielnej 8 (boczna Rynku),
tel: 071// 344 40 40,
ja osobiście polecam bardzo solidne danie (w menu zdaje sie nr 60~63),
miesko z warzywami, trzy rodzaje sosowo, do tego specjalne pieczywko, do
tego ziemniaczki pieczone, ryz lub frytki, do tego mnostwo surowki. A to
miesko takie opiekane, gyrosowate, ale z warzywami jest rewelacyjne! AAA!!!!
I z zoltym serem jeszcze jest to miesko.
Rzecz w tym, ze te pozycje menu sie nieco roznia wlasnie z przyczym warzywek
i serka (warianty z i bez). Nic szczegolnie wymyslnego, ale naprawde
smakuje, knajpka jest bardzo mila, estetyczna, niedroga (za to danie 15 zł,
ja zawsze zjdama 1/3 i trawie 5 dni z przejedzenia).
Polecam!

pozdrawiam
ania

1. Data: 2001-10-04 11:11:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>może
>
>Ja polecam restauracje grecka na placu Solnym, bylam kilka razy, jedzonko
>pycha i niedrogo.
>Asia

a jak pojdzie nastepnego dnia troche dalej za plac Solny, ulica
Sw Mikolaja to po lewej stronie, na samym koncu (nie tak znowu
daleko) w bylym Barze Rybnym jest knajpka co sie Pastelowa nazywa
- sa jej dwie wersje - elegantsza - wejscie obok, w dol i taka
szybsza - wejsci glowne - widac w srodku stoliki etc.

Nie mowiac juz o barze Vega w Rynku (Ratusz vis a vis Feniksa) -
jeden z najlepszych barow wegetarianksich w jakim bylam!!! bywam
tam 2 razy do roku, chlodnik jest wspanialy (ale to sezonowa
rzecz...) i nalesniki. z reszta reszta tez swietna.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-04 11:13:04

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może
>
> Ja polecam restauracje grecka na placu Solnym, bylam kilka razy, jedzonko
> pycha i niedrogo.
> Asia

Potwierdzam knajpka grecka jest bardzo dobra. Od siebie dodam, ze zjawiskowa
jest tam pita, ktra jest przyrzadzana ze szpikaniem oraz feta w kruchym
ciescie. Knajpa nazywa sie Akropolis.
Z moich ulubionych wymienie jeszcze meksykanski barek Mexico na
Kielbasniczej (absolutnie natomiast odradzam Tequile kolo Bibliteki
Uniewrsyteckiej)
Dobrze karmia tez w Karczmie Lwowskiej przy Rynku, gdzie swietne sa jako
dodatek ziemniaki szewcowej a takze maczanka lwowska podawana w chlebku.
Dobrze karmia tez w La Sacli ale obsuluga bywa chamska i popedza Cie jesli
czeka kolejka chetnych na stoliki.
Jesli zas chodzi o hulanki a nie o jedzenie polecam Jatki ale tak gdzies od
22 bo wtedy zaczyna sie najlepsza zabawa. Niezapomniane miejsce, gdzie bije
puls Wrocka
Czarek

1. Data: 2001-10-04 11:37:19

Temat: Re: Odp: Wrocław
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> może

dla miłośników PRLowskiej atmosfery polecam Bałtyk na trasie WZ. Szatnia
obowiązkowa, kelnerka w białym kitlu...

Jedzenie jest OK :-))

Waldek

1. Data: 2001-10-04 11:39:48

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a jak pojdzie nastepnego dnia troche dalej za plac Solny, ulica
> Sw Mikolaja to po lewej stronie, na samym koncu (nie tak znowu
> daleko) w bylym Barze Rybnym jest knajpka co sie Pastelowa nazywa

Pastelowa jest przy Ruskiej (to właśnie jest ta ulica za placem Solnym).
Też polecam (naleśniki z mąki gryczanej!). Oraz "Tutanchamon" - egipska
restauracja na placu Solnym przy banku PBK, trzeba zejść po schodkach.
Rewelacyjne jedzenie i niedrogo. A w sobotę wieczorem jest taniec
brzucha ;-). I jeszcze "Union Pacific" w Rynku na miejscu Bemoliki (obok
Empiku), amerykańskie jedzenie, m.in. świetne pieczone ziemniaki, i
ciekawy wystrój.

Dorota

1. Data: 2001-10-04 11:43:25

Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9phg98$e1v$...@n...onet.pl...
> Z moich ulubionych wymienie jeszcze meksykanski barek Mexico na
> Kielbasniczej (absolutnie natomiast odradzam Tequile kolo Bibliteki
> Uniewrsyteckiej)

Ja osobiscie na Mexico Bar sie nieco obrazilam. Czesto po pracy (bo
pracowalam swego czasu w Rynku) wpadalam do Mexico wpadalam na Enchilada con
carne...ostatnio sie mocno pospula... Suche toto, malutki, kapustki do tego
ze dwa naparstki... Kiedys ich baaardzo chwalilam. Uwazam, ze jak ide do
knajpki si enajesc, to mam wyjsc zadowolona!!! A ja wychodze i narzekam! No
to chyba nie po to sie tam chodzi.

> Dobrze karmia tez w Karczmie Lwowskiej przy Rynku, gdzie swietne sa jako
> dodatek ziemniaki szewcowej a takze maczanka lwowska podawana w chlebku.

Karczma Lwowska.... Jak zjadlam obiad, to zaplacilam 126 zł.... Zaplacilam i
milaczalam przez tydzien.

> [...]
od
> 22 bo wtedy zaczyna sie najlepsza zabawa. Niezapomniane miejsce, gdzie

aaa tak! Jatki polecam, ale to jako piwny relax na wieczor.

Dodam jeszcze - idac za sugestiami Krysi - ze Pastekowa to faktycznie fajne
zarcie - zpaomnialam o niej. Nie najtansza na swiecie, ale jak zamowilam
nalesnika, to nie dosc, ze zajmowal pol stolu, to nijak nalesnika spod
roznych dodatkow nie bylo widac. Fajne, fajne! Smaczne!

Do Vego chadzam na nalesniki z pieczarkami, bo sama......sic!...takich
zrobic nie umiem.

plonk?????

pozdrawiam
anka

1. Data: 2001-10-04 11:50:36

Temat: Re: Wroc?aw
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pastelowa jest przy Ruskiej (to w?a?nie jest ta ulica za placem Solnym).
>Te? polecam (nale?niki z m?ki gryczanej!).

o rety...rzeczywiscie.wlasnego miasta nie znam, zaraz sie po
pysku wypraskam... czy Sw Mikolaj jest wiec rownolezny z Ruska??
juz kompletnie zglupialam...

Krysia, zglupiala
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-04 11:57:59

Temat: Odp: Wroc?aw
Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych > o rety...rzeczywiscie.wlasnego miasta nie znam, zaraz
sie po
> pysku wypraskam... czy Sw Mikolaj jest wiec rownolezny z Ruska??
> juz kompletnie zglupialam...
>
> Krysia, zglupiala
> K.T. - starannie opakowana

wlasnego miasta????
z co.uk w mailu?
No ladnie!

Sw. Mikolaja jest nieopodal, wiesz, gdzie jest Jas i Malgosia w wersji
kamienicowej?
No. To tam :-)))

pozdr
anka
(co do cukinii, to poprosze o wizyte po telenoweli Maria Cornelia Patison
oraz po Wielkim Chwascie zwanym Big Rotflem)

do adioli (buleczki)
SZYBKOWARY - opinie
ziemniaki
zupa z dyni