Wrocław - ciuchy i buty :)

1. Data: 2003-07-03 14:01:13

Temat: Re: Wrocław - ciuchy i buty :)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-03 15:56:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Moni* skreślił te oto słowa:

> Czy ta hurtownia jest we Wrocławiu? i czy tylko dla "wtajemniczonych"?

W Poznanniu.
I tylko dla sklepów, i dla pracowników.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-03 15:31:07

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bduvr9$7vc$1@absinth.dialog.net.pl...

> Dzieki, Miśka za informację, co tam w mieście słychać. Ja tu w okolicy
> Korony też obserwuję obniżki.

Tak, tak wczoraj kupiłam w Orseyu w Koronie spódniczke za 19 zł i siusienke
na wesele koleżanki za 69 zł - i jestem bardzo bardzo zadowolona - mój TŻ
też bo obie rzeczy są króciutkie :)
pozdr.
H.

[obnizka ceny] Lakiery MaxFactor