Jaki krem pod oczy dla 27-latki?

1. Data: 2003-07-02 12:23:45

Temat: Jaki krem pod oczy dla 27-latki?
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No właśnie jaki? Najlepiej jakiś delikatnie przeciwzmarszczkowy i niedrogi,
może być profilaktyczny, do stosowania dwa czy trzy razy w tygodniu. Przy
kremach na zmarszczki zawsze boję się, że będzie za mocny. Co polecacie?
Elwira

1. Data: 2003-07-02 12:25:29

Temat: Re: Jaki krem pod oczy dla 27-latki?
Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremach na zmarszczki zawsze boję się, że będzie za mocny. Co polecacie?

Jestem mniej wiecej w twoim wieku i uzywam Erisa z folacyna pod oczy. Dla
mnie fajniutki, nie za ciezki, taki "uspokajajacy" po komputerze dla mojej
skory wokol oczu. Nie mam ani cieni, ani workow, ani zmarszczek pod oczami,
wiec nie wiem jak na takie mankamenty urody dziala, ale dla mnie jest w sam
raz...Acha nosze soczewki, mam wrazliwe oczy, wiec kremik ma dodatkowy
plus, bo mnie nie uczulil.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-07-02 15:11:01

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sam
> raz...Acha nosze soczewki, mam wrazliwe oczy, wiec kremik ma dodatkowy

ja tez uzywam erisa, tylko tego z programu 24h. ma dzialanie
przeciwzmarszczkowe, ale przed 30 nalezy juz o profilaktyce troche pomyslec.
:)

rowniez nie uczula, nosze kontakty... bardzo fajnie usuwa zmeczenie i
obrzeki.

1. Data: 2003-07-02 17:58:12

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam kremu pod oczy gleboko nawilzajacego firmy Avon i bardzo go sobie
chwale. Ladnie nawilza, nie uczula i lekko napina skore.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-02 20:46:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może być profilaktyczny, do stosowania dwa czy trzy razy w tygodniu. Przy
> kremach na zmarszczki zawsze boję się, że będzie za mocny.

obawiam się, że nie ma czegoś takiego jak profilaktyka 2-3 razy na tydzień;
trudno też o kremie powiedzieć, że jest "za mocny" - jeśli coś nie jest
potrzebne skórze, to tego nie przyswoi i juz. z "mocnymi" kosmetykami nie ma
co czekać na zmarszczki- gdy już sie pojawią, krememi ich nie usuniesz,
nawet tymi "najmocnieszymi"

1. Data: 2003-07-02 21:11:34

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> [...]
> co czekać na zmarszczki- gdy już sie pojawią, krememi ich nie usuniesz,

chyba mozna byloby to wpisac do faq. no offence, ale jak czytam "nie
chcialabym zaszkodzic skorze, uzywajac zbyt mocnych kremow", to az mnie
skreca.

inna sprawa, ze trzeba byloby to jeszcze wdrukowac do slicznych glowek
pan ekspedientek w 9 sklepach na 10, ktore krzycza do mnie, ze
ABSOLUTNIE nie wolno mi stosowac ag clinique pod oczy, i ze "do 30. roku
zycia to w zasadzie tylko nawilzanie".

xx. lekko poza tematem, ale raz na jakis czas mi sie zbiera:/

1. Data: 2003-07-03 06:35:14

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pan ekspedientek w 9 sklepach na 10, ktore krzycza do mnie, ze
> ABSOLUTNIE nie wolno mi stosowac ag clinique pod oczy, i ze "do 30. roku

Ja zawsze mowie, ze to dla siostry. Siostra jest co prawda mlodsza, ale
przeceiz pani ekspedientka o tym nie wie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 09:34:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

To dlaczego poducenci róznicują kremy ze względu na wiek i stan skóry?
Wg Twojej teorii każda dziewczyna może uzywać mazidła z fitohormonami i
innymi składnikami przeciwzmarszczkowymi, bo "skóra najwyzej nie przyswoi".
O.

1. Data: 2003-07-03 10:01:23

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wg Twojej teorii każda dziewczyna może uzywać mazidła z fitohormonami i
> innymi składnikami przeciwzmarszczkowymi, bo "skóra najwyzej nie

marketing.

1. Data: 2003-07-03 10:03:13

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego poducenci róznicują kremy ze względu na wiek i stan skóry?
być może dlatego, że w ten sposób łatwiej dokonać zakupu

> Wg Twojej teorii każda dziewczyna może uzywać mazidła z fitohormonami i
> innymi składnikami przeciwzmarszczkowymi, bo "skóra najwyzej nie
przyswoi".
tak. jak coś jest niepotrzebne, to skóra nie przyswoi. to nie gąbka.

a.t.w. kosmetyki....
ubranie do pracy
srebro
tusz