krem z filtrem

1. Data: 2003-07-02 13:20:17

Temat: krem z filtrem
Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Heja !

Drogie Grupowiczki i Grupowicze zwracam sie z wielka prosba, czy moglibyscie
polecic mi jakies krem pielegnacyjny( do twarzy) z filtrem SPF . Najlepiej
jakis krem normalizujacy do cery mieszanej lub cos nawilzajacego. Na razie
moim typem jest krem Avon Poranny Blask z filtrem SPF 10, czy znacie cos
jeszcze? Co polecacie?

Pozdroofki
--
ewa

1. Data: 2003-07-02 14:36:57

Temat: Re: krem z filtrem
Od: "Ewa" <e...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwostin Intensywny krem nawilżający o przedłużonym działaniu.

1. Data: 2003-07-02 14:45:05

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

ooo super a czy mozesz cos wiecej mi o nim powiedziec?
Pozdr.
--
ewa

1. Data: 2003-07-02 20:43:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo super a czy mozesz cos wiecej mi o nim powiedziec?

Jest lekki, ładnie się wchłania i nie nabłyszcza skóry, nawilża, ma SPF15 i
całkiem dobrze chroni przed UVA (to bardzo ważne), w opakowaniu (tuba) jest
aż 75ml, cena ok. 28zł, nieperfumowany. Opinie znajdziesz na wizaz.pl

1. Data: 2003-07-03 06:36:25

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecic mi jakies krem pielegnacyjny( do twarzy) z filtrem SPF . Najlepiej
> jakis krem normalizujacy do cery mieszanej lub cos nawilzajacego.

Zajrzyj tutaj. Jest mnostwo o kremach z filtrami.
http://www.wizaz.pl/basia_index_slonce_uv.php?csid=c
1634c6431d7a1fa77bf71510c3c4473

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 13:51:54

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Wilekie dzieki ! Poguglowalam troche i poczytalam sobie na temat kosmxoof
Iwostin, brzmi zachecajaco.
ewa

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> aż 75ml, cena ok. 28zł, nieperfumowany. Opinie znajdziesz na wizaz.pl

Jaki krem pod oczy dla 27-latki?
a.t.w. kosmetyki....
ubranie do pracy
srebro