Wrocław, spotkanie grupy

1. Data: 2003-04-09 08:56:13

Temat: Wrocław, spotkanie grupy
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych, które nie czytały wątku o spotkaniu krakowskim, żeby nie było,
że się ukrywamy i jesteśmy okropne. :-)
Sobota, godzina 16, herbaciarnia K7 przy Kiełbaśniczej.

Nadal nurtuje mnie problem po czym się poznamy (w sobotę to tam raczej
dużo ludzi będzie)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-09 09:10:25

Temat: Re: Wrocław, spotkanie grupy
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Nadal nurtuje mnie problem po czym się poznamy (w sobotę to tam raczej
> dużo ludzi będzie)

No to ja proponuje jakis gadzet typu zolte czapeczki, transparent "tu siedzi
pl.rec.uroda" lub cos w ten desen :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-09 09:43:00

Temat: Odp: Wrocław, spotkanie grupy
Od: "kopeer" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Kapała <u...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b70n8u$3kl$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Sobota, godzina 16, herbaciarnia K7 przy Kiełbaśniczej.
>
> Nadal nurtuje mnie problem po czym się poznamy (w sobotę to tam raczej

To w zwiazku z tym ja się poskarze:( Mieszkam w jakiejs pipidowie (mam
nadzieje, ze juz niedlugo) nie mam jak sie spotkac z kobitkami z
pl.rec.uroda i nie mam sie tez komu pochwalic, ze wczoraj za trzecim
strzalem kupilam balsam petrole w sklepie zielarskim, ktorego nigdy
wczesniej tam nie bylo. Czekam tez az jakas zagubiona pani zapyta, gdzie w
Kluczborku... eeeh, takie jest prowincjonalne zycie:(

Veronka

1. Data: 2003-04-09 09:50:20

Temat: Re: Odp: Wrocław, spotkanie grupy
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kopeer wrote:
> [...]
> wczesniej tam nie bylo. Czekam tez az jakas zagubiona pani zapyta, gdzie w
> Kluczborku... eeeh, takie jest prowincjonalne zycie:(

To moze ja:
Gdzie jest Kluczbork??? ;-)

Pozdrawiam goraco
ISIA

PS. A mieszkajac 'na prowincji' ma sie zdrowsza cere, wiec masz do
przodu, dziewczyno :-)))

1. Data: 2003-04-09 09:58:33

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

kopeer <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Czekam tez az jakas zagubiona pani zapyta, gdzie w Kluczborku...

Nie jestem panią, ale zapytam: "Miasto nad Wisłą na literę K?". ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-09 10:05:36

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sobota, godzina 16, herbaciarnia K7 przy Kiełbaśniczej.
>
> Nadal nurtuje mnie problem po czym się poznamy (w sobotę to tam raczej
> dużo ludzi będzie)

A czy mało zaangażowane grupowiczki też moga przybyć?
Ola

P.S. Na takie sobotnie spotkania lepiej rezerwować miejsce telefonicznie, bo
K7 lubi być zapchane.

1. Data: 2003-04-09 10:09:04

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Nie jestem panią, ale zapytam: "Miasto nad Wisłą na literę K?". ;-)

"Panie Kazimierzu, gdzie sa klucze od kajuty?" :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-09 10:12:18

Temat: Odp: Odp: Wrocław, spotkanie grupy
Od: "kopeer" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Seva <a...@...sygnaturce> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@o...tat.sat...
> kopeer <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Nie jestem panią, ale zapytam: "Miasto nad Wisłą na literę K?". ;-)

Tak, to to samo miasto:)

Veronka

1. Data: 2003-04-09 10:14:56

Od: "kopeer" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w woj. opolskim, 95km od Wrocławia.

przodu, dziewczyno :-)))

oj, cere to rzeczywiscie mam zdrowa :) Tylko woda tu strasznie twarda i
walcze z wlosami. Ale dzisiaj pierwszy raz posmarowalam Petrolem i sa teraz
piekne mieciutkie i nawet sie blyszcza :)))))).

Veronka

1. Data: 2003-04-09 10:23:29

Temat: Re: Odp: Odp: Wrocław, spotkanie grupy
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kopeer wrote:

> w woj. opolskim, 95km od Wrocławia.
Eeee, mniej niz 100 km, to niedaleko :-)
Smigaj na spotkanie! ;-)

> [...]
> walcze z wlosami. Ale dzisiaj pierwszy raz posmarowalam Petrolem i sa teraz
> piekne mieciutkie i nawet sie blyszcza :)))))).
Tak gdzies slyszalam, ze woda po przegotowaniu mieknie. Jak nie bedziesz
mogla dostac Petrola, to moze sprobuj :-)

Pozdrawiam
ISIA

kosmetyki Faberlic
Yves Rocher - pytanie