Wrzos z nasion?

1. Data: 2009-09-30 18:55:29

Temat: Wrzos z nasion?
Od: "Grzegorz" <l...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy uprawa w ogródku krajowego wrzosu z nasion ma duże szanse powodzenia? Kiedy
zbiera się nasiona?
Pozdrawiam - Grzegorz

2. Data: 2009-10-01 19:04:10

Temat: Re: Wrzos z nasion?
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> czy uprawa w ogródku krajowego wrzosu z nasion ma duże szanse powodzenia?
> [...]

Oczywiście, że można. Zbiera się jak dojrzeją - późną jesienią, ale nigdy
tego nie robiłem. Za to na wrzosowisku niejednokrotnie znajdowałem siewki.
Czasem może być z nich całkiem ciekawa roślina.

--
Pozdrawiam.
Rafał Wolski

3. Data: 2009-10-01 19:31:58

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski pisze:

> Oczywiście, że można. Zbiera się jak dojrzeją - późną jesienią, ale nigdy
> tego nie robiłem. Za to na wrzosowisku niejednokrotnie znajdowałem siewki.
> Czasem może być z nich całkiem ciekawa roślina.

Zdaje się o mikoryzie trzeba pamiętać ?

Pozdrawiam,Barbara

Nadeszła wiosna?
Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
winogrona.org
co to jest za roślina
schnące tuje