Wszystkie dzieci nasze są ... :)

11. Data: 2006-07-20 09:49:29

Temat: Re: Wszystkie dzieci nasze są ... :)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:e9nhq0$fkl$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nagonka na ministerstwo trwa.
> Media robią sensacje z czegos czego nie ma - robiac to uwydatniajac tą
> ciąże
> i sprytnie przeinaczajac ze niby ministerstwo zaliczyło ciaze do
> uszczerbków na zdrowiu :)
> Jestem przekonany ze ze w oryginalnym tekscie ministerstwa tego
> skojarzenia nie ma.

Może i jest, może i nie ma - ważna jest oglądalność, nie wiedziałeś ?:)

> Natomiast jest poruszaona wazna sprawa, ktora do tej pory jakos umykala -
> na ile opiekunowie sa odpowiedzialni za to co sie dzieciom stanie.
> A powinni byc - w jakims stopniu?

W takim, w jakim ministrowi do łba strzeli. Czy widziałeś w naturze jakiś
odpowiednik takiej odpowiedzialności - coś na czym możnabyłoby się wzorować
?
Mówiąc inaczej: Do kwesti nieuregulowanych prawem naturalnym, mają
zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2006-07-20 10:08:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> W takim, w jakim ministrowi do łba strzeli.

Zwyczajna histeria - wyrwane z kontekstu zdanie ku "uciesze gawiedzi".

Pal licho to - gorzej gdy zamiast dyskusji na temat odpowiedzialnosci
wychowawcy jest histeria.

Duch

13. Data: 2006-07-20 10:44:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zwyczajna histeria - wyrwane z kontekstu zdanie ku "uciesze gawiedzi".
>
> Pal licho to - gorzej gdy zamiast dyskusji na temat odpowiedzialnosci

Ale gorzej od czego ? Widziałeś kiedykolwiek w naszym pięknym kraju
jakąkolwiek dyskusję ? U nas się nie dyskutuje, tylko wprowadza w życie
pomysły które uzyskały wysokie poparcie społeczne w wyniku wyborów :) Chcesz
podyskutować ? To przygotuj wpierw jakieś racjonalne argumenty przeciwko
argumentowi kamaszy - górnicy potrafili znaleźć ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2006-07-20 11:03:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

Zeby nie bylo: jestem za wyroznym okresleniem kompetencji wychowwcow
(co nie oznacza ze restrykcyjnym)

> Chcesz podyskutować ? To przygotuj wpierw jakieś racjonalne argumenty
> przeciwko argumentowi kamaszy - górnicy potrafili znaleźć ... :)

To ze oni nie dyskutuja, tylko wymuszaja, to nie znaczy ze trzeba poglebiac
ten chaos informacyjny.

Jestes za czy przeciw podwyzka dla lekarzy? Slusznie sie domagaja czy nie?

Duch

15. Data: 2006-07-20 11:56:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeby nie bylo: jestem za wyroznym okresleniem kompetencji wychowwcow
> (co nie oznacza ze restrykcyjnym)

Gdzieś tam kiedyś czytałem, że wjakimś europejskim kraju (nie pamiętam
jakim), prowadzono kampanię mającą na celu namówienie młodzierzy do
uprawiania seksu oralnego, w miejsce tradycyjnego - właśnie z okazji
"wakacyjnych ciąży". Co byś powiedział na taki "złoty środek" ?

> To ze oni nie dyskutuja, tylko wymuszaja, to nie znaczy ze trzeba
> poglebiac
> ten chaos informacyjny.

Dyskutowanie wtedy ma sens, gdy z tej dyskusji coś wynika dla dyskutujących
stron. Chaos informacyjny nie ma tu nic do rzeczy, jest jedynie sposobem "na
oglądalność".

> Jestes za czy przeciw podwyzka dla lekarzy? Slusznie sie domagaja czy nie?

Nie odmawiam lekarzowi prawa do negocjowania swoich zarobków, nie odmawiam
również jego pracodawcy prawa do niedawania podwyżki. Nie odmawiam lekarzowi
prawa rezygnacji z pracy, w sytuacji gdy płaca mu nie odpowiada. Jestem
przeciwny podwyżkom płac dla lekarzy jako całej grupy - gdyż przy okazji
premiuje to osoby niezasługujące na takowe podwyżki. Patrząc po moich
kontaktach ze służbą zdrowia, statystycznie rzecz ujmując, co dziesiątemu
lekarzowi dałbym podwyżkę, a resztę "w kamasze" lub przerzuciłbym do
górnictwa, gdzie łatwiej o podwyżkę :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2006-07-20 17:27:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem przeciwny podwyżkom płac dla lekarzy jako całej grupy

- tak jak ja. Niestety rzad sie ugiał.

Tu znowu zycie fika kozła:
Kolega, liberal gospodarczy,
przeciwny "socjalistycznemu" PiSowi, zwolennik PO,
ale ma zone lekarke.

Teraz zgadnij: jest ZA czy PRZECIW podwyżkom dla lekarzy?

Duch

17. Data: 2006-07-20 18:06:27

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
(...)
> Tu znowu zycie fika kozła:
> Kolega, liberal gospodarczy,
> przeciwny "socjalistycznemu" PiSowi, zwolennik PO,
> ale ma zone lekarke.
>
> Teraz zgadnij: jest ZA czy PRZECIW podwyżkom dla lekarzy?

To on zarabia więc powinien być przeciw, a medycynę żony traktować jak
hobby ; ]

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

18. Data: 2006-07-20 20:08:45

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Ciekawa jestem, kto to dopiero teraz wykopał, bo mnie uczyli że za
to odpowiadam hmmm już jakieś pięć lat temu.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska

19. Data: 2006-07-20 21:46:49

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwny "socjalistycznemu" PiSowi, zwolennik PO,
> ale ma zone lekarke.
>
> Teraz zgadnij: jest ZA czy PRZECIW podwyżkom dla lekarzy?

Nie wiem. Ale za to lubie pornole z lekarkami :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Depresja czy charakter
osądzić psychologów behawioralnych!
Piwo - napój prawdziwych mężczyzn
Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?
terapia behawioralno-poznawcza - poszukuję terapeuty w Trójmieście