Wszystkie dzieci nasze są ... :)

1. Data: 2006-07-18 07:26:50

Temat: Wszystkie dzieci nasze są ... :)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-07-18 11:04:33

Temat: Re: Wszystkie dzieci nasze są ... :)
Od: IP <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
"Resort chce, by opiekunowie ponosili odpowiedzialność za wszelkie
uszczerbki na zdrowiu swoich podopiecznych, w tym i za przypadkową ciążę."
Ciaza nalezy do 'uszczerbkow na zdrowiu'. Czyli usuniecie ciazy =
wyzdrowienie ? :)

3. Data: 2006-07-18 14:56:42

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html

Coz za idiotyzm. A za sanobojstwo kolonisty tez ma odpowiadac? Jaka niby
wychwawca ma wladze nad *swiadomymi i dobrowolnymi* (jak seks bez
zabezpieczenia) decyzjami podopiecznych?

pzdr
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

4. Data: 2006-07-18 15:06:51

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

heh,

ale to jeszcze nic w porownaniu do tego co sie w stanach dzieje.

ostanio jakis gosciu pozwal michaela jordana za to ze jest do niego podobny.

5. Data: 2006-07-18 16:31:16

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi wrote:

> Coz za idiotyzm. A za sanobojstwo kolonisty tez ma odpowiadac? Jaka niby
> wychwawca ma wladze nad *swiadomymi i dobrowolnymi* (jak seks bez
> zabezpieczenia) decyzjami podopiecznych?

Rotfl... czyli że jak? Teraz wychowawcy będą mieli dyżury w damskich
sypialniach i łazienkach, będą odprowadzać panie do wc itd.? : >

Świetnie! To można ich albo pozwać za to, że podglądają nastolatki (nie
znam się na prawie ale jakiś paragraf się znajdzie) a jak nie będą
podglądać to odszkodowanie, że "są nieodpowiedzialni" itd. ; )))

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

6. Data: 2006-07-18 16:36:13

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html

No cóż, debili nie brakuje... nawet w Ministerstwie :o(

Pzdr
Paweł

7. Data: 2006-07-18 18:42:01

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://wiadomosci.onet.pl/1357430,11,item.html

hmmm... to jest jakaś nowość? zawsze byłem przekonany (tj. ktoś mi
powiedział) że jak kolonistka zajdzie w ciążę to obciążony alimentami
zostaje dyrektor kolonii/wychowawca i z tego właśnie powodu wszyscy
muszą wykupywać jakieś ubezpieczenie.

8. Data: 2006-07-19 00:57:59

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> No cóż, debili nie brakuje... nawet w Ministerstwie :o(

Zwlaszcza w ministerstwie... ;-)

9. Data: 2006-07-20 09:17:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]

Nagonka na ministerstwo trwa.
Media robią sensacje z czegos czego nie ma - robiac to uwydatniajac tą ciąże
i sprytnie przeinaczajac ze niby ministerstwo zaliczyło ciaze do uszczerbków
na zdrowiu :)
Jestem przekonany ze ze w oryginalnym tekscie ministerstwa tego skojarzenia
nie ma.

Natomiast jest poruszaona wazna sprawa, ktora do tej pory jakos umykala -
na ile opiekunowie sa odpowiedzialni za to co sie dzieciom stanie.
A powinni byc - w jakims stopniu?

Co gdy dziecko (nielat) nie pojawi sie w szkole? W Niemczech nauczyciel ma
obowiazek
zadzwonic do rodzicow i/lub na policje.

Oczywiscie nie ma czegos takiego jak automatyczna odpowiedzialnosc -
to tym zadecyduje sąd.

Duch

10. Data: 2006-07-20 09:20:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Zresztą:

"Teraz jednak w myśl ministerialnego rozporządzenia jeśli będąca pod opieką
wychowawców obozowiczka zajdzie w ciążę, to mogą oni stanąć przed sądem pod
zarzutem niedopełnienia obowiązków. Grozi za to nawet 5 lat więzienia lub
wypłata alimentów. Pierwsze tego typu sprawy toczą się już przed sądami w
Krakowie, Gdańsku i Lublinie."

- skoro juz takie sprawy się toczą (i to jeszcze bez rozporzadzenia) to
znaczy ze nauczyciel moze odpowiadac za ciąze.
Przypuszczam ze nalezy wykazac ze zaniedbał obowiazki - o tym zadecyduje
sąd.

---
Szkoda ze poprzez nagonkę na ministerswo - ludzie przestali myslec i
normalne sprawy są
przerabiane na farse. Jest cynizm zamiast normalnego myslenia.

Duch

Depresja czy charakter
osądzić psychologów behawioralnych!
Piwo - napój prawdziwych mężczyzn
Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?
terapia behawioralno-poznawcza - poszukuję terapeuty w Trójmieście