Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

701. Data: 2011-02-17 22:04:54

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: "otto.~" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> no, nie wiem, nie wiem...
> kiwiko

Ale ja wiem...
:o)

zdar
juda.~

702. Data: 2011-02-17 22:09:09

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "otto.~" <j...@w...pln> napisał w
wiadomości news:ijk627$k47$1@usenet.news.interia.pl...
> -`@'-

> [...]
ok

kiwiko

703. Data: 2011-02-17 22:10:01

Od: "otto.~" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ok
> kiwiko

OK
juda.~

704. Data: 2011-02-17 22:12:44

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-17 17:49, zażółcony pisze:
> [...]

> Takie cuś trzeba leczyć albo ciąć. Widzę tu po Twojej stronie jakieś
> zaniechanie - i rozumiem też wzbierającą w facecie agresję. Generalnie
> wydaje mi się, że uczucie fizycznego wstrętu w związkach, bez
> próby pracy z nim - to jedno z piekieł, na którego dnie ludzie
> po prostu tracą zmysły i należy tam przebywać tak krotko, jak
> siętylko da.
> To może być zabawa dla emerytów, którzy inaczej juz podchodzą
> do własnej cielesności i po prostu muszą olać. Ale nie dla
> młodych ludzi, którzy teoretycznie wchodzą dopiero w życie i zaczynają

Ja chyba snie.
IMO to, ze kobieta z papierem na rozum potwierdzonym tytulem doktora
nauk obarcza odpowiedzialnoscia za brak rozumu debilnego fizola, z
ktorym sie zwiazala, splodzila dzieciaka, a potem jeszcze doktor ciaga
tego fizola po sadach o alimenty - doktor fizola! to jest poprostu
skurwysynstwo bez precedensu.
To z kim powinna ona sie zwiazac, zeby poczuc swoja odpowiedzialnosc?
Z daunem?

705. Data: 2011-02-18 00:53:32

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

> Jesli zas chodzi o nia sama realizowana poprzez bicie zony przez meza,
> to mam kilka obserwacji na ten temat.
> Raz nawet powstrzymalem jednego takiego bohatera, ktory pral swoja zone,
> wiec widzialem to z bardzo bliska.
> Przysiaglbym, ze facet w tym momencie byl jakby kompletnie oszalaly z
> nadmiaru emocji. Zupelnie nad nimi nie panowal.

NIE MA TAKIEJ OPCJI.

Jesli wiem, ze miewam takie stany, ide sie leczyc.
Albo sie rozwodze, zanim jeszcze nie
doszlo do tragedii.

Co za bzdury.
Masz jeszcze jakieś ciekawe przemyślenia na ten temat?
Bo nie wiem czy śmiać się, czy może płakać.

706. Data: 2011-02-18 06:48:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-18 01:53, Veronika pisze:

> [...]
>

> Co za bzdury.
> Masz jeszcze jakieś ciekawe przemyślenia na ten temat?
> Bo nie wiem czy śmiać się, czy może płakać.

Niestety, ta grupa z kazdym problemem, ktory powinien byc bulka z maslem
dla doroslych ludzi udowadnia, ze jest w stanie permanentnego gnilnego
rozkladu intelektualnego i jesli sie juz o czyms tu przekonalem to na
pewno o tym, ze zadnego z tubylcow na pewno nie chcialbym nigdy poznac
osobiscie.
Wirtualny wstret wystarcza mi az nadto.

707. Data: 2011-02-18 07:06:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-18 07:48, Lebowski pisze:

> [...]
> rozkladu intelektualnego i jesli sie juz o czyms tu przekonalem to na
> pewno o tym, ze zadnego z tubylcow na pewno nie chcialbym nigdy poznac

"Nie chciałbym jednak być w ICH skórze - siedzieć pod jednym
dachem z mężczyzną, który czuje wstręt - a jednak siedzi.
Takie cuś trzeba leczyć albo ciąć. Widzę tu po Twojej stronie jakieś
zaniechanie - i rozumiem też wzbierającą w ludziach agresję. Generalnie
wydaje mi się, że uczucie wstrętu, bez próby pracy z nim - to jedno z

--
Pozdrawiam - Aicha (z duszpasterskim błogosławieństwem)

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

708. Data: 2011-02-18 07:14:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Na szacunek do samego siebie pracuje się przez całe życie.

709. Data: 2011-02-18 07:29:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-18 08:06, Aicha pisze:

> [...]
> piekieł, na którego dnie ludzie po prostu tracą zmysły i należy tam
> przebywać tak krotko, jak się tylko da."

Pogadaj sobie moze lepiej z jakims trepem bez szkoly, bo glowy do
mylenia to ty juz dawno nie uzywalas, a to czego ewentualnie uzywasz
jest poza zakresem moich zainteresowan.
Natomiast jesli kiedys znowu bedziesz probowac zastanawiac sie nad
sensem i rola odczuwania wstretu, lub czegokolwiek, to daj se lepiej
siana, a w kwestii wstretu wez se za gotowiec to, ze dzieki niemu np.
lepiej odczuwa sie tez jego przeciwienstwo.

710. Data: 2011-02-18 07:30:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
>
> Na szacunek do samego siebie pracuje się przez całe życie.

Mając szacunek do samego siebie nie potrzebuje się cudzego.

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia