Wszystkim trollom dedykuję

1. Data: 2003-07-30 00:15:32

Temat: Wszystkim trollom dedykuję
Od: "ogr" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Pozdrawiam uciśnionych, stłamszonych, pieczonych na grillu trolli.
Wystarczy trochę krytyki, parę ciosów poniżej pasa (a fe!), a już kuchary i
podkuchenni szykują się na pieczenie trolla. Tak nie można. Widzicie, posty
trolla pokazują Wam Waszą naturę, Wasze prawdziwe ja. Jak ktoś powie coś
przykrego to co - powieka drga. Troll podpuszcza - taka jest jego "praca". A
wy co? Jak
to stado owiec jedna za drugą: oburzacie się, pyskujecie.
Tacy jesteście idealni, ale "zniżacie się do poziomu trolla". Wstyd.
Jeśli poczujesz się urażony tym postem to wiedz, że piszę właśnie do Ciebie.
Innych przepraszam za sformułowanie "Was".
Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię publicznie, nawet jeśli robi to w
sposób, który niektórym nie pasuje.

Trollom i innym dedykuję cytat z Woltera "Nienawidzę tego co mówisz, ale
umrę za to, abyś mógł mówić to co mówisz"

Pozdrowienia dla pakujących walizki.

Wasz Ogr

1. Data: 2003-07-30 09:02:50

Temat: Re: Wszystkim trollom dedykuję
Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja uwielbiam wszystkie trolle prawie tak jak czekoladę i wierzę że nie
zginą z rąk nudnych garkotłuków!
pozdrawiam
koneserka
Użytkownik "ogr" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Trollom i innym dedykuję cytat z Woltera "Nienawidzę tego co mówisz, ale
> umrę za to, abyś mógł mówić to co mówisz"

half & half
ciasto antydepresyjne
Przepis na sos serowy (i P.S.)
pierwszy dzien...
Czy tylko przepis za zapisanie się do nowo powstającej grupy?