Wszystko w zyciu do nas wraca

1. Data: 2002-11-14 14:57:28

Temat: Wszystko w zyciu do nas wraca
Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak komus pomozemu w zyciu, i to i nam kiedys pomoga. A jak komus zrobimy
krzywde, to do nas tez to wroci.
Czy umiecie zyc z poczuciem winy?
Ja nie potrafie. I wierze, ze kara zlych ludzi i tak nie minie.
--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-11-14 15:04:02

Temat: Re: Wszystko w zyciu do nas wraca
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rusałka :

> Jak komus pomozemu w zyciu, i to i nam kiedys pomoga. A jak komus zrobimy
> krzywde, to do nas tez to wroci.
> Czy umiecie zyc z poczuciem winy?
> Ja nie potrafie. I wierze, ze kara zlych ludzi i tak nie minie.

Zabobon Rusałko. Tylko zabobon. :)

Bacha.

1. Data: 2002-11-14 15:05:15

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabobonem to sa czarne koty :)

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-11-14 15:08:15

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rusalka pisze w news:ar0doc$8gb$1@nettle.mcnet.pl

> Czy umiecie zyc z poczuciem winy?
> Ja nie potrafie. I wierze, ze kara zlych ludzi i tak nie minie.

A co to znaczy (nie)umieć? Wydawało mi się, że nie umiem żyć z
poczuciem winy, ale... przecież tu jestem, oddycham, chodzę po
świecie, _istnieję_ żywa..
Można dyskutować, co to za życie, ale jednak jakieś jest. Moje.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-11-14 15:16:40

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rusałka :

> Zabobonem to sa czarne koty :)

Żartujesz. Czarne koty istnieją. ;)
Nigdy nie widziałaś?
To o czym piszesz nazywano kiedyś teorią bumerangu i służyło do straszenia
nikczemników. :))

Bacha.

1. Data: 2002-11-14 15:51:02

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rusalka" <r...@i...pl> napisała:
> Zabobonem to sa czarne koty :)

Dlaczego? Jaki zabobon?
Zobacz:
Jak pomysle, ze czarny kot przyniesie mi pecha, to on mi przyniesie (nie
jest on taki glupi ;-)

Jak pomysle, ze rudy kot przyniesie mi szczescie, to przyniesie.

Jak 13-ego zamienie koty, to bedzie odwrotnie.
Jak pomysle 13-ego, ze rudy kot przyniesie mi pecha, to on mi przyniesie.
Jak pomysle 13-ego, ze czarny kot przyniesie mi szczescie, to on mi
przyniesie.

Sprawdz ;-)
Marek

1. Data: 2002-11-14 16:51:33

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Rusalka:

> Jak komus pomozemu w zyciu, i to i nam kiedys pomoga. A jak komus zrobimy
> krzywde, to do nas tez to wroci.
> Czy umiecie zyc z poczuciem winy?
> Ja nie potrafie. I wierze, ze kara zlych ludzi i tak nie minie.

Możesz wierzyć w co chcesz. Możesz nawet życzyć złym ludziom kary.
Może ta kara rzeczywiście ich spotka, tylko co z tego? Czy to będzie
zadośćuczynienie za zło, którego doznałaś ze strony innego człowieka? Jeśli
nawet będzie, to czy będzie wystarczające? I co z tego, że tym razem zły
człowiek będzie cierpiał? Satysfakcja dla Ciebie? To też zło, cieszyć się z
cudzego nieszczęścia... więc kara. Może poczucie winy. Napisałaś, że nie umiesz
z nim żyć. Dla mnie bez sensu, kręcenie się w kółko.
Nienawiść to zło i niczego dobrego nie przynosi.

V-V

1. Data: 2002-11-14 17:07:16

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyniesie.
> Jak pomysle 13-ego, ze czarny kot przyniesie mi szczescie, to on mi

Jesteś świnia - zmuszać koty do noszenia!!!
Ciekawe ile waży takie szczęście czy nieszczęście - czy podpada to już
pod znęcanie się nad zwierzętami czy tylko należy Cię potraktować od
strony moralnej.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-11-14 17:15:00

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
>Może poczucie winy. Napisała?, że nie umiesz
>z nim żyć. Dla mnie bez sensu, kręcenie się w kółko.
>Nienawi?ć to zło i niczego dobrego nie przynosi.

Ja osobiscie zle sie czuje, jak kogos skrzywdze. Zawsze staram sie
wowczas przeprosic i jakos zadoscuczynic wyrzadzone zlo. I kto
powiedzial, ze to ja mam sie mscic na kims za moje. Los sam sie z tym
rozprawia.
Co do nienawisci - to dla slabych ludzi.
Chociaz przebaczenie - bardzo trudne. Trudniejsze niz nienawisc.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-11-14 19:34:19

Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak komus pomozemu w zyciu, i to i nam kiedys pomoga. A jak komus zrobimy
> krzywde, to do nas tez to wroci.
> Czy umiecie zyc z poczuciem winy?
> Ja nie potrafie. I wierze, ze kara zlych ludzi i tak nie minie.

to ja chcę wrócić do przedszkola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elementy składowe i budowa portretu pamięciowego.
Psychologia - gdzie szkoly wyzsze w wawie
o układzie A z B
Marzenia i fantazje
choroba alkoholowa