Marzenia i fantazje

1. Data: 2002-11-13 23:30:20

Temat: Marzenia i fantazje
Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak często zdarza wam sie byc gdzieś, na jakichs zajęciach czy tez jechac
autobusem albo gdzies zwyczajnie spacerowac i myslec;)....ale myslec z
"głową w chmurach " - mając przez cały czas swiadomosc ze prawdopodobienstwo
tego o czym myslicie jest bliskie 0 ?

1. Data: 2002-11-13 23:31:00

Temat: Re: Marzenia i fantazje
Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vell Who Tell wrote:
> [...]

Z wiekiem coraz rzadziej (ale pewnie nie wszyscy tak mają) - kiedyś bardzo
często.

Saulo

1. Data: 2002-11-13 23:40:20

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Z wiekiem coraz rzadziej (ale pewnie nie wszyscy tak mają) - kiedyś bardzo
> często.

B.często?? u mnie to ostatnio jest prawie przez caly czas........tak
analizuje..i na to wychodzi ;)

1. Data: 2002-11-13 23:42:25

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vell Who Tell wrote:
[cut]
> [...]

No to trzymaj się poręczy, bo odlecisz :-))
Powodzenia - może jednak x > 0% :)

Saulo

1. Data: 2002-11-13 23:54:47

Od: "Paolo" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.... zawsze w piątek jestem w takim stanie na wykładzie na 7:30, bo w
studencki czwartek jestm gdzies na imprezce. Ostatnio ta miałem takie
sny...... ale to nie na tą grupę :)

Paolo

1. Data: 2002-11-14 06:35:18

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vell Who Tell" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> autobusem albo gdzies zwyczajnie spacerowac i myslec;)....ale myslec z
> "głową w chmurach " - mając przez cały czas swiadomosc ze

Bardzo często. :-) To jak mój prywatny film...

--
Pozdrawiam - Ogryzek.

(Uwaga! Adres antyspamowy. Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu
"VeryBig")

1. Data: 2002-11-14 06:53:21

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autobusem albo gdzies zwyczajnie spacerowac i myslec;)....ale myslec z
> "głową w chmurach " - mając przez cały czas swiadomosc ze

Codziennie. Ale fakt, ze jak to napisal Saulo z wiekiem coraz rzadziej. Mimo
to nadaj codziennie :)

Dominika.

1. Data: 2002-11-14 07:26:15

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> autobusem albo gdzies zwyczajnie spacerowac i myslec;)....ale myslec z
> "głową w chmurach " - mając przez cały czas swiadomosc ze

Jak często zdarza wam się gdzieś być, coś robić i..... nie myśleć w ogóle,
po prostu się wyciszyć ? Czy zdarza wam się mieć silne poczucie miejsca i
czasu (tu i teraz), mając świadomość tego, że taki stan jest czymś bliskim ?

Silvio Manuel

1. Data: 2002-11-14 07:48:42

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Manuel wrote:
[cut]
> [...]

Kiedyś często, teraz rzadziej - boleję nad tym (ale jednak częściej niż
famtazjowanie).

Saulo

1. Data: 2002-11-14 08:54:31

Od: "Nieunickniona" <anicab_nie_@_lubie_spamu_o2.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Manuel wrote:

> [...]
> ogóle, po prostu się wyciszyć ? Czy zdarza wam się mieć silne
> poczucie miejsca i czasu (tu i teraz), mając świadomość tego, że taki

Za rzadkoooooooooo!!! :(

N.

choroba alkoholowa
Jest sposób by zapomnieć?
melancholia ?
jak tam wizyta...:-)
Co Zrobic ?/ Mam nadzieje ze ktos mi pomoze.