choroba alkoholowa

1. Data: 2002-11-13 20:36:54

Temat: choroba alkoholowa
Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja sąsiadka powiedziała mi(przez moją matkę), że w jej rodzinie jest
problem alkoholowy. Mąż nadużywa alkoholu zwłaszcza w sytuacjach
stresujących, jako "środek relaksujący", jako formę "odwdzięczania się"
kolegom za przysługi, a także picie alkoholu jest formą spotkania
towarzyskiego z kumplami. Ogólnie rzecz ujmując głównym czynnikiem sięgania
po
alkohol jest frustracja. Nie jestem bezpośrednio związany z tą sytuacją, ale
nie jest mi to również obojętne. Dochodzi do ostrych kłótni(przemoc
słowna?), po których ich dziecko płacze do późnych godzin nocnych. :-|
W związku z tym mam pytanie do tej grupy, jak mogę pomóc tej rodzinie?
Słyszałem o grupach AA, a także dla ich rodzin. Czy porozmawiać z ojcem tej
rodziny (jest moim dalszym kolegą)? Podsunąć jakieś ulotki informacyjne? Nie
zupełnie wiem, jaką formę zaangażowania powinnienem wybrać. Proszę o
wskazówki, linki (ewentualnie przewertuje archiwum psp). Pozdrawiam.

Kuki (Alter, Premiere)

1. Data: 2002-11-13 21:21:27

Temat: Re: choroba alkoholowa
Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Proszę o wskazówki, linki (ewentualnie przewertuje archiwum psp).
Pozdrawiam.

Mam już wszystko co trzeba wiedzieć: http://www.alkoholizm.akcjasos.pl
Chętnie przeniosę dyskusję na tamtejsze forum, również można napisać do mnie
na priv.

Pozdrawiam grupowiczów, K.

Jest sposób by zapomnieć?
melancholia ?
jak tam wizyta...:-)
Co Zrobic ?/ Mam nadzieje ze ktos mi pomoze.
Re: PSPHOME - aktualizacje