Wyazaniła się - koto następny w kolejce?

1. Data: 2018-11-09 17:46:44

Temat: Wyazaniła się - koto następny w kolejce?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sinéad O'Connor sings part of call to prayer after converting to Islam

https://www.theguardian.com/music/video/2018/oct/26/
sinead-oconnor-sings-call-to-prayer-after-converting
-to-islam-video

"Naprawdę nie chcę już spędzać czasu z białymi ludźmi"

http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/584718,s
inead-o-connor-islam-muzulmanie.html

2. Data: 2018-11-09 19:49:58

Temat: Re: Wyazaniła się - koto następny w kolejce?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
sinead-oconnor-sings-call-to-prayer-after-converting
-to-islam-video

> "Naprawdę nie chcę już spędzać czasu z białymi ludźmi"

... tylko z ich pieniędzmi.
A nie, już się skończyły koncerty. Za stara.

> http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/584718,s
inead-o-connor-islam-muzulmanie.html

No i super. Po co białym muzułmańska rasistka.

--
XL Sinead to taki biały Majkel Dżekson. Niech się jeszcze wysmaruje czarną
pastą do butów.

3. Data: 2018-11-09 20:11:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 listopada 2018 19:49:59 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> >

> No i super. Po co białym muzułmańska rasistka.
>
> Sinead to taki biały Majkel Dżekson. Niech się jeszcze wysmaruje czarną

Mnie wcale tam nie przeszkadza, że się jejmość wyazaniła, ale po co te uwagi
o białych ludziach. Lipkowie i Bośniacy też są w końcu biali, na brodę Proroka!
Niech pilnuje co mówi, a nie wygłasza takie nerwowe wypowiedzi!

4. Data: 2018-11-09 20:14:15

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 19:49 schrieb XL:

> [...]
> A nie, już się skończyły koncerty. Za stara.

inead-o-connor-islam-muzulmanie.html

> No i super. Po co białym muzułmańska rasistka.

Babie odbilo juz dawno, ale i u nas pelno wariatow, jak ci co budowali
lepianki i domy na drzewach (Hambacher Forst). Tak jak kiedys rozni
pomyleni przykuwali sie do szyn.
Ale co do rasistow, to nic nowego, bo byli tez np. zydowscy antysemici
(Marks i Saulus/Paulus).

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2018-11-09 20:17:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/11/2018 o 16:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
sinead-oconnor-sings-call-to-prayer-after-converting
-to-islam-video

> "Naprawdę nie chcę już spędzać czasu z białymi ludźmi"

pare dni temu to wykrzaczylem :-]

--
gazebo

6. Data: 2018-11-09 20:19:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 listopada 2018 20:14:17 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> pomyleni przykuwali sie do szyn.
> Ale co do rasistow, to nic nowego, bo byli tez np. zydowscy antysemici

Trzeba by zaprosić ją do polski i pokazać jej białych ludzi.
Polaków wyznających islam od ponad 600 lat mieszkających na naszych ziemiach.
Naszych Lipków mianowicie.

7. Data: 2018-11-09 20:19:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 listopada 2018 20:19:05 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> Trzeba by zaprosić ją do polski i pokazać jej białych ludzi.
> Polaków wyznających islam od ponad 600 lat mieszkających na naszych ziemiach.

Oczywiście do Polski z dużej litery. Zaciął się klawisz Shift.

8. Data: 2018-11-09 20:27:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 20:17 schrieb gazebo:

sinead-oconnor-sings-call-to-prayer-after-converting
-to-islam-video

inead-o-connor-islam-muzulmanie.html

> pare dni temu to wykrzaczylem :-]

Ludzie sa rozni. :-)