Nacjonaliści w Europie.

1. Data: 2018-11-09 11:20:01

Temat: Nacjonaliści w Europie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruchy narodowe w Europie i ich notowania:

Ruch Narodowy Le Pen (Francja) - 21% Alternatywa dla Niemiec (Niemcy) - 17%
Antyunijni Demokraci (Szwecja) - 18% Ruch 5 Gwiazd (Włochy) - 30%
Fidesz (Wegry) - 40%
OVP Sebastian Kurz (Austria) - 31%

I niech ktos powie ze tylko w Polsce sa nacjonalisci. Ruchy Narodowe w
Europie przezywaja renesans!

--
XL

2. Data: 2018-11-09 12:36:36

Temat: Re: Nacjonaliści w Europie.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 11:20 schrieb XL:
> [...]
> Fidesz (Wegry) - 40%
> OVP Sebastian Kurz (Austria) - 31%
>
> I niech ktos powie ze tylko w Polsce sa nacjonalisci. Ruchy Narodowe w

Niektorzy przyjada moze na 11 listopada, beda maszerowac i krzyczec
"Polska dla Polakow", "precz z Unia", "zamykac granice", "Ausländer
raus"? ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-11-09 13:12:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Niektorzy przyjada moze na 11 listopada, beda maszerowac i krzyczec
> "Polska dla Polakow",

Czyli dla POLSKICH obywateli.
Polak to obywatel Polski.
Oczywiście!
https://sjp.pwn.pl/slowniki/polak.html
Niby co mają krzyczec? - Polska dla obywateli Niemiec albo Rosji czy innej
Sri Lanki? Może dla obywateli Ugandy?

> "precz z Unia", "zamykac granice", "Ausländer
> raus"? ;-)

A inni będą nieść tęczowe banery i krzyczeć ,,my pedały chcemy dzieci i
kościelnego ślubu"?

--
XL

4. Data: 2018-11-09 15:28:17

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 13:12 schrieb XL:

> [...]
> Sri Lanki? Może dla obywateli Ugandy?

> A inni będą nieść tęczowe banery i krzyczeć ,,my pedały chcemy dzieci i

A co beda krzyczec ci Austriacy, Niemcy, Wlosi, Francuzi? Zrobia im
szybki kurs polskiego?

PS. Fajne filmiki robi Miedlar. Moze tam znajda sie odpowiedzi? Albo
posluchac Krajskiego. Prowokacja, prowokacja, prowokacja!
https://www.youtube.com/watch?v=F5MHQLC-WSA

5. Data: 2018-11-09 17:33:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 11:20, XL pisze:
> [...]
> Fidesz (Wegry) - 40%
> OVP Sebastian Kurz (Austria) - 31%
>
> I niech ktos powie ze tylko w Polsce sa nacjonalisci.

Przecież nikt tak nigdy nie mówił...

> Ruchy Narodowe w
> Europie przezywaja renesans!

Ale wiesz, że te procenty się nie sumują?

To żaden renesans, oni się nie pojawili znikąd. Zawsze byli, ale
wstydzili się, albo bali się głośno o tym mówić. (Dobrze wiedzą czym
jest faszyzm, ale im się to podoba.)

To tak jak z żulami. Wszyscy wiedzą, że sikanie w bramie jest złe,
zakazane i grozi karą. Jakaś mała część będzie lać bez względu na
wszystko, a część nie będzie lać z różnych powodów, bo np. boi się kary,
albo że go mieszkańcy pogonią. Albo zwyczajnie ma jeszcze jakieś resztki
przyzwoitości (takich jest najmniej).
Ale gdy tylko przestaje grozić kara i nikt ich za to nie goni, to nagle
okazuje się, że większość żuli leje w bramie.

I tak jest teraz. Do rządzenia dorwali się populiści, którzy flirtują z
faszystami żeby mieć większe poparcie. Faszyści zorientowali się, że
pomimo tego, że faszyzm jest w polskim prawie penalizowany, nikt ich nie
ściga. Więc hulaj dusza piekła nie ma.

Nie bez powodu faszyzm i sikanie w bramie są karane. Problemem jest
egzekwowanie prawa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-11-09 17:43:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 13:12, XL pisze:

> Czyli dla POLSKICH obywateli.
> Polak to obywatel Polski.
> Oczywiście!

Oczywiście pod warunkiem, że jest biały, jest chrześcijaninem i nie jest
Żydem albo gejem?

> https://sjp.pwn.pl/slowniki/polak.html
> Niby co mają krzyczec? - Polska dla obywateli Niemiec albo Rosji czy innej
> Sri Lanki? Może dla obywateli Ugandy?

Mogą nie krzyczeć idiotycznych haseł, które nic nie znaczą.

> A inni będą nieść tęczowe banery i krzyczeć ,,my pedały chcemy dzieci i

Podobno "narodowcy" domagają się, żeby WSZYSCY mogli demonstrować.
To z czym masz problem?

> kościelnego ślubu"?

Znowu coś sobie uroiłaś.
Domagają się prawa do równego traktowania przez państwo ich związków.
Kościół w Polsce to nie państwo, a już na pewno nie państwo polskie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-11-09 19:55:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> A co beda krzyczec ci Austriacy, Niemcy, Wlosi, Francuzi? Zrobia im
> szybki kurs polskiego?

A co, wybierają się na marsz polskich Narodowców? Zabroniono innych barw,
niż biało-czerwone, to chyba nie.

I dobrze - przynajmniej ,,tęczowym" policja od razu skonfiskuje chorągiewki.
Bardzo dobre zarządzenie.
--
XL

8. Data: 2018-11-10 14:46:28

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ściga. Więc hulaj dusza piekła nie ma.
>
> Nie bez powodu faszyzm i sikanie w bramie są karane. Problemem jest

Polecam koncepcje "broken windows" z socjologii, kryminologii i
psychologii spolecznej. Wykroczenia i przestepstwa, ktore nie napotykaja
reakcji otoczenia i organow porzadkowych moga byc zarazliwe.
Sikasz w bramie, malujesz grafiti na scianach, niszczysz znaki drogowe,
hajlujesz na demonstracjach, wyzywasz politykow od zlodziei, ksiezy od
pedofili i nikt cie za to nie skarci, zaden sad nie wlepi ci kary, to
znajda sie nasladowcy.

9. Data: 2018-11-11 11:11:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-10 o 14:46, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> drogowe, hajlujesz na demonstracjach, wyzywasz politykow od zlodziei,
> ksiezy od pedofili i nikt cie za to nie skarci, zaden sad nie wlepi ci

No, chyba jednak zbyt uogólniasz - zanieczyszczania i dewastacji nie
sposób porównywać do "hajlowania",. Dlaczego taki prezydent Duda  ma
dowolność wyboru w swoich odezwach, a drugiemu to już czegoś nie wolno??

10. Data: 2018-11-11 15:05:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/11/2018 o 10:11, Trybun pisze:

> No, chyba jednak zbyt uogólniasz - zanieczyszczania i dewastacji nie
> sposób porównywać do "hajlowania",. Dlaczego taki prezydent Duda ma
> dowolność wyboru w swoich odezwach, a drugiemu to już czegoś nie wolno??

odpowiedz jest prosta, bo tak, czytam w tej chwili Achaje, Polacy,
myslacy, ze wszystko wiedza i potrafia, ciekaw jestem zakonczenia,
zostaly mi dwa tomy

--
gazebo

Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.