Wybaczcie, ale są tacy którzy lubią o mnie deliberować...

1. Data: 2006-07-01 07:33:12

Temat: Wybaczcie, ale są tacy którzy lubią o mnie deliberować...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: GORLICE
Date: 1 lipca 2006 09:24

Moje miasto - quasi rodzinne, ale ukochane, w końcu rosłem tam...
Banda psów eSBuckich łażących za mną. Najlepsze było skrzyżowanie
Waryńskiego i Dworcowej. Parę różnych przejść, cofanie się itd. wyciągało
całą ekipę łażąca za mną... Dekonspirowali się momentalnie.
Wkurzała ich - kapulców piosenka nucona przeze mnie " A kto czaju nie
wypije- czaj, czaj, czaj" - każdy czajuś nerwowo reagował na moje "niby
hasło"... :-P))))))))))))))))))))))))
Pewnego razu wracając z Krosna pociągiem, wysiadłem w Gorlicach -
spostrzegłem wygaszone oświetlenie uliczne na Waryńskiego - to jak
Piotrkowska w Łodzi, to samo na "Foreście". Dziwne - "Forest" - gorlickie
zakłady drzewne - z powodu bezpieczeństwa zawsze oświetlone...
Idę dalej, w wjeździe do "Forestu" stoi samochód osobowy (zawsze
przeganiano - droga ppoż), a kierowca wystawia ryja w moim kierunku, gdy
mnie rozpoznał - wycofał na Waryńskiego, mrugnął dwa, czy razy razy
światłami hamulca (po zatrzymaniu) - droga zupełnie pozioma i pojechał do
przodu, czyli w kierunku centrum.
Ocho! Coś znowu przygotowali.
Rozbawiony - przebiegłem do przodu poczynając od miejsca, w którym z
dyżurki cieciów na bramie "Forestu" nie było mnie widać - jednocześnie
przebiegając na druga stronę ulicy. Przyspieszyłem bieg (w adidasach -
cichutko) i schowałem się (już blisko domu) za wielkie drzewo rosnące koło
jednego z moich sąsiadów.
Wtedy (w tym czasie, gdybym doszedł normalnie) stojący autobus zapalił
światła - takiej iluminacji nigdy "przed" ani :po" nie widziałem. Te światła
miały mnie oślepić, zaś banda (jak się okazało uczniów z ZSZ w Gliniku
Mariampolskim" plus inni "ciemno-cisi" (to, aby mnie obrażać cichociemnych)
dorośli wyruszyła mi na spotkanie, tylko, że mnie nie było...
Ktoś tam odwołał akcję - wsiedli chyba do tego autobusu - "choinka"
wygasła, a ja nie czekałem.
Poprzez otwartą furtkę prysnąłem przez posesję sąsiada (całe szczęscie, że
nie miał psów) - (czerwony i ubek) i poprzez dwa inne ogrody dotarłem do
domu.
Pierwsza wizyta z rana - ormowiec (cześć Maciuś!!!) i opowieść o
przesłuchaniach na komendzie - szukanie tego, kto zdradził, że tak starannie
zaplanowana akcja Lokalnego Kierownika eSBucji - wzięła w dupę. Jednym
słowem sądny dzień...

Zadowolony z siebie konsumowałem owoce porażki eSBuców - nie dałbym im nawet
kur szczać prowadzać "fachoFcom"...

2. Data: 2006-07-01 15:19:05

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>

Wycieta kupa Panslavistowego bajdurzenia

Facet, tak szczerze - gdybys nie mial nierowno pod sufitem to pisal bys te
brednie na TEJ grupie ?

Nie idz sie leczyc gosciu, dla ciebie to i na nogi za pozno.

dudus

3. Data: 2006-07-01 15:44:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> wrote in message

> [...]
> brednie na TEJ grupie ?
>
> Nie idz sie leczyc gosciu, dla ciebie to i na nogi za pozno.

Jestes moim guru, gdzie mi tam do ciebie...

4. Data: 2006-07-01 15:57:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> From: "Panslavista" <p...@w...pl>
> Subject: GORLICE
> Date: 1 lipca 2006 09:24

[Ciach. Odniosę się tylko do tytułu, bo reszty nie czytałam i nie mam
zamiaru.]

Mam wrażenie, że to Ty lubisz deliberować o sobie i ze sobą najbardziej.
Proponuję założenie prywatnej grupy dyskusyjnej
pl.soc.głupole.panslavista. Mogę nawet zagłosować na nią, jeżeli
obiecasz, że przestaniesz zaśmiecać tę grupę.

Ewa

5. Data: 2006-07-01 16:14:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
> Proponuję założenie prywatnej grupy dyskusyjnej
> pl.soc.głupole.panslavista. Mogę nawet zagłosować na nią, jeżeli obiecasz,

Nie chcę byc niegrzeczny, ci którzy tu piszą, często piszą straszne głupoty
(nie tylko związane z kuchnią), a to jest barwnie napisana prawda, a nie
fantazje...

6. Data: 2006-07-01 16:51:32

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik medea <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e86616$vir$...@p...provider.pl...

> [...]
> pl.soc.głupole.panslavista. Mogę nawet zagłosować na nią, jeżeli
> obiecasz, że przestaniesz zaśmiecać tę grupę.

Myślisz, że on _coś_ zrozumie?
Jeśli tak myślisz - pisz do niego e-maile prywatnie,
po co do ch... angażujesz w to grupę
_k_u_l_i_n_a_r_n_ą_
Mam nadzieję, że to nie głupota a zaledwie nieświadomość.

Nie lepiej zamilknąć i udawać, że go nie ma?
Przeca właśnie czeka na posty od Ciebie - znaczy że
czytasz.

A już dziś był taki moment, że dziwił się braku reakcji...
Nawet temat o tym świadczy - tak łatwo dajesz się wmanewrować?
"Napiszcie, bo już coraz mniej ludzi mnie zauważa"

No ale ktoś musi udowodnić, że wypociny Salci Linkower
są solą pl.rec.kuchnia. Po co dyskutować o smacznościach,
lepiej o...

Nawiasem - pojawiły się we Wrocku jagody w sprzedaży.
Za chwilkę będę się nimi rozkoszował.
Za jagody dałbym się zabić :-)

Ale wcześniej (przed zabiciem) mogę z Linkowera
zrobić osobę nieśmiertelną.
"jeśli jeden dzień nie ma dyskusji o Linkowerze,
wypuścić posta jak to ludzie lubią o nim rozmawiać"
Zawsze znajdzie się ktoś naiwny żeby pociągnąć temat.

Zdrówka - Wojtek H.

7. Data: 2006-07-01 18:41:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek H. napisał(a):

> [...]
> po co do ch... angażujesz w to grupę
> _k_u_l_i_n_a_r_n_ą_
> Mam nadzieję, że to nie głupota a zaledwie nieświadomość.

Pierwszy raz w życiu odpowiedziałam Panslaviście, bo już nie zdzierżyłam
i od razu tak mi się oberwało. ;-)

> Nawiasem - pojawiły się we Wrocku jagody w sprzedaży.

Owszem, już od kilku dni są. :-)

> Za chwilkę będę się nimi rozkoszował.
> Za jagody dałbym się zabić :-)

Ja też bardzo lubię w każdej niemal postaci. Na razie jadłam "na sucho",
ale w przyszłym tygodniu zamierzam zrobić pierogi z jagodami i może
jakieś jagodzianki. :-)

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2006-07-01 19:49:14

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik medea <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e86fjr$799$...@p...provider.pl...

(...)
> Pierwszy raz w życiu odpowiedziałam Panslaviście, bo już nie zdzierżyłam
> i od razu tak mi się oberwało. ;-)

Spokojnie - byłaś tylko przykładem do "nienaśladowania".
A ja znam Cię z tej grupy od dawna i zaręczam - pozytywnie.

> Owszem, już od kilku dni są. :-)

> Ja też bardzo lubię w każdej niemal postaci. Na razie jadłam "na sucho",
> ale w przyszłym tygodniu zamierzam zrobić pierogi z jagodami i może
> jakieś jagodzianki. :-)

Och, szkoda że coraz trudniej jeść "z krzaka".
Bo niezdrowo :-(

Jagody to rewelacja na wszelkie kłopoty żołądkowe - dostosowują się :-)
Czyli - co na żołądku by nie leżało, jagody pomogą.

Zdrówka - Wojtek H.

Robot z dobrą sokowirówką
Nie karmić trola, ale kto to jest?
Propozycje na weekend vol. 1