kurczak z rożna - jakie przyprawy?

1. Data: 2006-07-01 08:34:11

Temat: kurczak z rożna - jakie przyprawy?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaplanowałam na dzisiaj kurczaka z rożna pieczonego w piekarniku. Mam tylko
problem, czym go posypać i natrzeć.
Macie jakieś pomysły?

Dzięki serdeczne
Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

2. Data: 2006-07-01 08:46:01

Temat: Re: kurczak z rożna - jakie przyprawy?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> Zaplanowałam na dzisiaj kurczaka z rożna pieczonego w piekarniku. Mam
> tylko problem, czym go posypać i natrzeć.
> [...]

Sól i pieprz, innych przypraw nie potrzeba - chyba, że niezbyt ładnie
pachnie - tzn nie pachnie drobiem.

3. Data: 2006-07-01 10:27:20

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości

> Zaplanowałam na dzisiaj kurczaka z rożna pieczonego w piekarniku. Mam
> tylko problem, czym go posypać i natrzeć.
> Macie jakieś pomysły?

Zrob mieszanke lub osobno: sol + pieprz ziolowy + papryka slodka + troche
ostrej + troche majeranku + olej + smietanka. Obsmarowac/natrzec delikwenta
najlepiej dzien wczesniej i upiec polewajac od czasu do czasu taka mikstura
z woda. Wode tez postaw w naczyniu pod kurczakiem, jesli pieczesz na roznie.
Natomiast jesli na blasze (natluszczona wczesniej), to wlej na nia troche
wody.
Z tych przypraw wychodzi naturalny smak kurczaka o ostrzejszym smaku. Jesli
chcesz innego smaku mozesz dodac czosnek, albo curry...

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-07-01 10:38:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> wrote in message
> [...]
> Pozdrawiam
> Iwona
> // Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /

Śmietaną się polewa, nie wodą...

5. Data: 2006-07-02 13:29:06

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Zaplanowałam na dzisiaj kurczaka z rożna pieczonego w piekarniku. Mam tylko
> [...]
ja nacieram spora iloscia curry...
a do srodka wkladam spore ilosci zielonej pietruchy...
Mars

6. Data: 2006-07-04 07:57:16

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne za pomoc.
Kurczak udał się świetnie, tylko następnym razem poslę go trochę mocniej...

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

Wybaczcie, ale są tacy którzy lubią o mnie deliberować...
Robot z dobrą sokowirówką
Nie karmić trola, ale kto to jest?
Propozycje na weekend vol. 1
Chana dal - co to?