Wybielanie zębów - proszę o rady

1. Data: 2017-10-08 17:57:23

Temat: Wybielanie zębów - proszę o rady
Od: "Pat" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcę poddać się wybielaniu zębów w gabinecie dentystycznym,
bo domowe meotody nic nie dały.
Nie chodzi o super efekt, ale istotona poprawa by się przydała.
Nie chcę jednak zniszczyć sobie szkliwa lub spowodowac,
że zęby staną się wrażliwe, a pobieżny przegląd w Google przed
takimi zagrożeniami ostrzega.
Ponadto jasne jest, że każdy gabinet zachwala swoje metody.
Stąd moja prośba o opinie osób, które poddały się takiemu zabiegowi.
Jaki zabieg warto zrobic, a jakiego należy unikać?
Bardzo proszę o rady.

Jeśli ktoś zna stronę z obiektywnym porównaniem metod, to bardzo
proszę o podanie adresu.

Pozdrawiam
Pat