Wybory Miss Olsztyna - finał

1. Data: 2006-03-23 17:44:49

Temat: Wybory Miss Olsztyna - finał
Od: "ptysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam proponuję małą rozrywkę:)
http://www.wama.pl/html/index.php?site=miss
głosujmy :)
Ja obstaje za 7 - piękna i w dodatku kuzyneczka:)
Pozdr.
Gosia

1. Data: 2006-03-24 13:37:02

Temat: Re: Wybory Miss Olsztyna - finał
Od: Pawel Arczewski <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ptysiek wrote:
> [...]
> http://www.wama.pl/html/index.php?site=miss
> głosujmy :)
> Ja obstaje za 7 - piękna i w dodatku kuzyneczka:)

W sumie masz racje :)), ale i konkurencja porazajaco slaba :((,
czy nie ma w Olsztynie ladnych dziewczyn?
pozdr Pawel

1. Data: 2006-03-24 15:01:24

Od: "ptysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Arczewski" W sumie masz racje :)), ale i konkurencja
porazajaco slaba :((,
> czy nie ma w Olsztynie ladnych dziewczyn?

W sumie ciężko powiedzieć czy są czy ich nie ma - wybrano takie i z tych
trzeba wybierać :)
GŁOSUJCIE na 7

1. Data: 2006-03-24 17:57:35

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Arczewski" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> W sumie masz racje :)), ale i konkurencja porazajaco slaba :((,
> czy nie ma w Olsztynie ladnych dziewczyn?

Nie no, chyba nie jest aż taka porażająco słaba. A ładne dziewczyny są - np.
ja! :).
Żartowałam. Chociażby dlatego, że nie mam takich dużych... piersi.

M.

1. Data: 2006-03-25 09:02:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 24 marca 2006 16:01 użytkownik
ptysiek, sącząc kawkę, wyklepał:

> W sumie ciężko powiedzieć czy są czy ich nie ma - wybrano takie i z tych
> trzeba wybierać :)
> GŁOSUJCIE na 7

Na 7 nie zagłosowałabym, ale niektóre z tych dziewczyn są naprawdę ładne.
Jedno stwierdzam: te okropne krechy na dolnych powiekach to jakaś epidemia.
Mało komu pasuje, a jeśli już, to trzeba to umieć zrobić. One nie umieją.
Na perfum, kto im wmówił, że to dodaje uroku???

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-25 09:10:16

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e030v4$e6b$1@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> [...]
> ładne. Jedno stwierdzam: te okropne krechy na dolnych powiekach to
> jakaś epidemia. Mało komu pasuje, a jeśli już, to trzeba to umieć

Nie mówiąc już o tym, że zdjęcia są fatalne (jakość, sztuczne ujęcia).
Masz rację, że niektóre z tych dziewczyn są naprawdę ładne (niekoniecznie
7), tyle, że na mój gust fotograf nie potrafił wydobyć z nich uroku, a i one
same nie za bardzo potrafią pozować, uśmiechać się naturalnie, a nie jak do
zdjęcia paszportowego.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-25 09:40:39

Temat: Re: było: Wybory Miss Olsztyna PERFUM
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na perfum, kto im wmówił, że to dodaje uroku???

Moja droga, popatrz na to:
http://tiny.pl/m6nd
chyba ludzie wiedzą, co produkują, nie?:)

Kaśka,
która w latach 90-tych kupiła KECZUK

1. Data: 2006-03-25 10:04:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 25 marca 2006 10:40 użytkownik
Skakanka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Moja droga, popatrz na to:
> http://tiny.pl/m6nd
> chyba ludzie wiedzą, co produkują, nie?:)

No proszę, zapożyczając hasło reklamowe, można powiedzieć, że "idą z czasem,
postępem, osiągnięciami" :) A propos, pamiętasz, z jakiej to reklamy było?
Chyba z początków lat 90-tych :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-25 11:06:16

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, zapożyczając hasło reklamowe, można powiedzieć, że "idą z czasem,
> postępem, osiągnięciami" :) A propos, pamiętasz, z jakiej to reklamy było?

Pod prysznic z dwiema butelkhhhami? O nie! Ja wybrałam Vidal Sasoon Wash and
Go:)

I jeszcze mi się przypomniało: "na początku był mężczyzna i była kobieta
<siociek jabłkowy>. On i ona równi sobie. Z małym wyjątkiem."
Hehe, to były czasy:)

Kaśka, z rozrzewnieniem i już zupełnie OT

1. Data: 2006-03-25 11:58:31

Temat: Re: Wybory Miss Olsztyna - final
Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdjecia fatalne, ale jesli mam juz obstawiac to mysle, ze z tlumu
na zdjeciu stojacym wyrózniaja sie wspomniana przez ciebie 7,
choc ma niesymetryczny usmiech, oraz moja uwage zwrócila 12:)0 ma
ladna skóre i ciekwa urode chc nei wyszla zbyt korzystnie na
malym zdjeciu. Dlatego lepiej w powiekszeniu tych zdjec nie ogladac
bo mozna sie przestraszyc. Mam nadzieje ze to tylko wina bezguscia
robiacego makijaz i kiepski fotograf bo inaczej mozna sie
niektórych dziewczyat naprawde wystraszyc. We wsi u mojej babci
chodza ladniejsze i o bez makijazu...patrzac na te zdjecia.
Ale badzmy dobrej nadzieji...

Zielone jasne oczy - jaki kolor cieni?
Body Art I.Eris
Capture R60/80